Gå til innhold

Bra jobbet Hardware.no! :)


Anbefalte innlegg

Dette er BRA!

I de siste to døgnene har det vert hele 17 artikler kun fra Hardware.no. +overklokking/gamer/akam/amobil så utgjør dette en god masse med lesestoff!

Dette her er sikkelig bra, og dette liker vi alle. Det er ingen ting som det å komme hjem for så å sette seg foran pcen og lese nye hardware.no artikler.

Og det at det er god kvalitet på Artiklene er ingen ting å skyve under bordet!

 

Jeg synes at Hardware.no medarbeiderene trenger et sikkelig godt klapp på ryggen for dette "nyhets og test-maina'et".

Bra jobbet!

 

Mvh /me

 

(Synes det er på tide at dere får litt respons på det arbeidet dere driver med!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for den hyggelige tilbakemeldingen! :)

 

Vi gjør så godt vi kan, men har fortsatt masse å gå på. Vi er langt ifra fornøyde enda.

 

Vi setter også stor pris på våre lesere og ikke minst tips og forslag som kommer inn fra leserne. Uten leserne ville ikke Hardware-nettverket eksistert, så takk til dere også! :)

Lenke til kommentar

Flott med masse artikler osv. men jeg hater designet på hw.no. Dessuten blir det et eneste stort rabalder når jeg åpner hw.no i nettleseren jeg bruker (firefox). Hvorfor ikke kjøpe et ordentlig design, eller ta i bruk polecat sitt?

 

edit: ser kanskje det ikke var så smart å ta opp dette her. Beklager at jeg tok det opp i denne tråden, men det var ment litt som et tips. Ellers må jeg få understreke at jeg faktisk synes hardware.no er en veldig god side, og det er veldig mange gode tester jeg

har gledet meg over å kunne lese. Det er bare at siden kunne blitt så mye mer perfekt med et mer brukervennlig/mindre irriterende design. Men igjen beklager for at jeg tok opp dette teamet i denne tråden, da jeg i ettertid ser det ikke passet seg helt. :blush:

Endret av INGaR
Lenke til kommentar
Flott med masse artikler osv. men jeg hater designet på hw.no. Dessuten blir det et eneste stort rabalder når jeg åpner hw.no i nettleseren jeg bruker (firefox). Hvorfor ikke kjøpe et ordentlig design, eller ta i bruk polecat sitt?

Dette tror jeg er den minst hyggelige meldinga jeg noen gang har lest på dette forumet. Slike uttalelser kan du holde for deg selv. Trådstarter gir hw-nettverket en klapp på skulderen, så kommer du med tidenes latterligste innlegg! "Hvorfor ikke kjøpe et ordentlig design?" HAHAHA, mest idiotiske jeg har hørt på lenge! Finn deg en annen site å komme med oppgulpet ditt!

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i at hw.no er en meget bra side men det er så UTROLIG masse bugs når man bruker firefox, alle sa det etter at dere byttet design men dere gjorde ikke noe med det. Det har gjort at jeg besøker hw.no mindre. Jeg synes det er på tide etter en god del måneder at dere mekker det nå.

 

To av de store bugsa:

Blinkende reklame når man åpner siden.

Prisguiden totalt monga. 1 av 2 ganger må man oppdatere siden for at den skal fungere.

 

EDIT: Og min mening er at designet er... ehm... mindre pent.

Endret av Same-
Lenke til kommentar
Jeg er helt enig i at hw.no er en meget bra side men det er så UTROLIG masse bugs når man bruker firefox, alle sa det etter at dere byttet design men dere gjorde ikke noe med det. Det har gjort at jeg besøker hw.no mindre. Jeg synes det er på tide etter en god del måneder at dere mekker det nå.

 

To av de store bugsa:

Blinkende reklame når man åpner siden.

Prisguiden totalt monga. 1 av 2 ganger må man oppdatere siden for at den skal fungere.

 

EDIT: Og min mening er at designet er... ehm... mindre pent.

Blinkinga er FireFox sin feil, ikke nettsiden.

Problemet i prisguiden ser ut til å ha forsvunnet med v1.0 Husk at FireFox helt opp til nå har vært beta da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...