TurboCg Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 fy faen klikker!"¤!##&"& må dobbelklikke på en ting før jeg får spilt dette spillelelelelt!"!!!1 DRIT!!!!1!!!"#!!"!!!!1111 også tok det balle meg 9 minutter etter at det var gitt ut før jeg fikk spille!¤#!!!1 skal DREEEEPE valve"#¤!#"¤!¤¤!¤"!¤"
Bear^ Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Om det viser seg at jeg må sitte online i flere timer for å unlocke HL2 blir jeg piss forbanna, da jeg bare har ISDN linje. Er enig i at steam er noe forbanna møkk. Har egentlig lest mere negativt om steam enn positivt. Lurer på om valve har gapet over noe de ikke kan fordøye
Vo0do0 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Faen dette tar tid!!! Jeg har sikkert hatt 15 røykepauser. 85% Dette er noe forbanna piss! Det skal ikke ta over en time å installere et spill!
Steinegal Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 har skrevet inn cd-keyen så kommer det bare opp "steam is Busy osv... " til slutt sier den at jeg kan spille mens jeg venter. Problemet er at jeg har maskinen min hos en kompis for å registrere det, så trå tilbake i min internet løse verden. da uten internet er jo hele greia meningsløst. Hvor lenge må man vente på at det er registrert å klart?
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Snakk for dere selv!!! Jeg får bare steam servers are currently too busy to handle your request. please try again in a few minutes''... Hr prøvd å få connecta i snart 2 timer!!! HAT!!!! Steam er noe dritt
Vo0do0 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Haha! Tror det hjalp å skrive et sint innlegg her. Den poppa rett opp på 99% og er ferdig nå!
robB Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Tenk på dei som ikke har internett da som kjøper spillet og ikke vet at man trenger internett for å spille det! HATER STEAM!
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Knuser snart pc'n!!! Trodde det skulle være en fordel med adsl!!!! Endret 16. november 2004 av Prebo
GeirGrusom Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Unlocking Half-life 2, 72% etter å ha sitti en forbanna time! det tok 10 minutter å installere, og 60 minutter å registrere skiten! HAT!!!! måtte steam dø en langsom smertefull død! :mad:
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Unlocking Half-life 2, 72% etter å ha sitti en forbanna time!det tok 10 minutter å installere, og 60 minutter å registrere skiten! HAT!!!! måtte steam dø en langsom smertefull død! :mad: Haa.. naboen min fikk unlocket på 5 min.... for 2 timer siden.. hva er det som skjer nå da?? Har alle plutselig bestemt seg for å unlocke samtidig?
GeirGrusom Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Desverre for oss, er det noen som slutter seint på jobb.
GeirGrusom Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 90%, og så feiga driten, Steam is to busy to handle your request, please try again later... !!!!#!"#%!"#¤%€@£$€@€"%&" FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!
GeirGrusom Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 yay, updating half-life 2, ready to play in 8 minutes.
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 yay, updating half-life 2, ready to play in 8 minutes. Snakk for deg selv!! steam er
Litejk Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Tenk på dei som ikke har internett da som kjøper spillet og ikke vet at man trenger internett for å spille det!HATER STEAM! Einig.. steam er noko drit. Steam er det dommeste som nokon gong er laga til eit spel synest eg.. hallo sikkert mange folk ute på landet som har kjøppte dette og reiser heim med et spillet i sekken , og skal heim og instalere det på pcen sin. Men dei har jo ikkje internett... steam er noko drit
zeox Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 jeg hater steam!!!! får ikke en gang logget meg inn jeg!!!!!ÅGÆDAK=)AU)"(?%&=! argh! må dra til en kompis å regge det da.... tull at det skal være så jævli mye slit for å spille dette forbaskede spillet!
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Half life2 er den største lanserings-fjaskoen i mann's historie!!!! For en flopp!! Sitter sikkert tusenvis av folk som ikke har internett eller som ikke har fått koblett seg opp til steam!! Tabbe!! Tabbe!! Tabbe!!! Er så sint, så sint!! Endret 16. november 2004 av Prebo
Gunfreak Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 jepp hadde jeg jobbet for Valve, ville jeg ha sittet på dass med et fast grep på en halge og ikke kommet ut på en uke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå