Gå til innhold

unlocking half life 2


Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Skrevet

fy faen klikker!"¤!##&"&

 

må dobbelklikke på en ting før jeg får spilt dette spillelelelelt!"!!!1

DRIT!!!!1!!!"#!!"!!!!1111

 

også tok det balle meg 9 minutter etter at det var gitt ut før jeg fikk spille!¤#!!!1

skal DREEEEPE valve"#¤!#"¤!¤¤!¤"!¤"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det viser seg at jeg må sitte online i flere timer for å unlocke HL2 blir jeg piss forbanna, da jeg bare har ISDN linje.

 

Er enig i at steam er noe forbanna møkk. Har egentlig lest mere negativt om steam enn positivt. Lurer på om valve har gapet over noe de ikke kan fordøye :hmm:

Skrevet

har skrevet inn cd-keyen så kommer det bare opp "steam is Busy osv... "

til slutt sier den at jeg kan spille mens jeg venter.

Problemet er at jeg har maskinen min hos en kompis for å registrere det, så trå tilbake i min internet løse verden. da uten internet er jo hele greia meningsløst.

Hvor lenge må man vente på at det er registrert å klart? :realmad:

Skrevet

Snakk for dere selv!!! Jeg får bare steam servers are currently too busy to handle your request. please try again in a few minutes''... Hr prøvd å få connecta i snart 2 timer!!! HAT!!!! Steam er noe dritt

Skrevet

Tenk på dei som ikke har internett da som kjøper spillet og ikke vet at man trenger internett for å spille det!

HATER STEAM! :yucky:

Skrevet

Unlocking Half-life 2, 72% etter å ha sitti en forbanna time!

det tok 10 minutter å installere, og 60 minutter å registrere skiten!

 

HAT!!!! måtte steam dø en langsom smertefull død! :mad: :mad: :mad:

Skrevet
Unlocking Half-life 2, 72% etter å ha sitti en forbanna time!

det tok 10 minutter å installere, og 60 minutter å registrere skiten!

 

HAT!!!! måtte steam dø en langsom smertefull død! :mad: :mad: :mad:

Haa.. naboen min fikk unlocket på 5 min.... for 2 timer siden.. hva er det som skjer nå da?? Har alle plutselig bestemt seg for å unlocke samtidig?

Skrevet
Tenk på dei som ikke har internett da som kjøper spillet og ikke vet at man trenger internett for å spille det!

HATER STEAM! :yucky:

Einig.. steam er noko drit. Steam er det dommeste som nokon gong er laga til eit spel synest eg.. hallo sikkert mange folk ute på landet som har kjøppte dette og reiser heim med et spillet i sekken , og skal heim og instalere det på pcen sin.

Men dei har jo ikkje internett... :hmm::thumbdown: steam er noko drit :realmad:

Skrevet

jeg hater steam!!!!

 

får ikke en gang logget meg inn jeg!!!!!ÅGÆDAK=)AU)"(?%&=!

 

argh! må dra til en kompis å regge det da.... tull at det skal være så jævli mye slit for å spille dette forbaskede spillet!

Skrevet (endret)

Half life2 er den største lanserings-fjaskoen i mann's historie!!!! For en flopp!! Sitter sikkert tusenvis av folk som ikke har internett eller som ikke har fått koblett seg opp til steam!!

 

Tabbe!! Tabbe!! Tabbe!!!

 

Er så sint, så sint!!

Endret av Prebo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...