Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) jepp hadde jeg jobbet for Valve, ville jeg ha sittet på dass med et fast grep på en halge og ikke kommet ut på en uke En uke?? Hadde blitt der minst en måned....nærmer seg 2,5 time nå.. har unlocket 16%, men de gikk unna på 2-3min for 2,5 time siden... Endret 16. november 2004 av Prebo
IRazor Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Er på unlocking Half Life 2 Game Files. Tar jo ganske så lang tid, og jeg sitter på 10mbit/10mbit linje. og så kommer Steam error.. Too busy at the moment.. aaaaaaarrrrrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhh Endret 16. november 2004 av IRazor
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Er på unlocking Half Life 2 Game Files. Tar jo ganske så lang tid, og jeg sitter på 10mbit/10mbit linje. hjelper ikke med rask linje når serveren går på bensin-damp!!!
robB Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Oisann, sa Valve. Vi hadde vist glemt at det var mange folk som ikke hadde internett som kjøper Half-life2. Jaja, vi tener nå penger på det
zuco Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Har akkuratt komt hjem nå. Instalerte det og unlocker i dette øyeblikk. Har tatt meg ca 20 min Ser ut til at steam ikke hater meg .
celebos Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 har gått knirkefritt her helt til nå, står unlocking halflife 2 går vel over etter hvert. nesten så jeg ønsker jeg blir litt sjuk til i morgen jeg.
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Unlocka på 15min med modem Du hadde jæ*** flaks!!!
Acurus Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Er på unlocking Half Life 2 Game Files. Tar jo ganske så lang tid, og jeg sitter på 10mbit/10mbit linje. hjelper ikke med rask linje når serveren går på bensin-damp!!! Hehe ja, heter jo dampdrevet.com og da.. Burde kanskje hatt noe litt nyere enn dampdrevet servere til all denne regginga.. Endret 16. november 2004 av kule-ku
Prebo Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Er på unlocking Half Life 2 Game Files. Tar jo ganske så lang tid, og jeg sitter på 10mbit/10mbit linje. hjelper ikke med rask linje når serveren går på bensin-damp!!! Hehe ja, heter jo dampdrevet.com og da.. Burde kanskje hatt noe litt nyere enn dampdrevet servere til all denne regginga..
IRazor Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Tok 55 minutt å unlocke for meg. Men nå funker spillet i alle fall
BoRsE Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Er det noen som HAR HL1:source på playlisten sin? Min er borte... den har fallt bort. og det står at det skal være gitt ut. Men er ikke på coming soon og ikke på playlist
Prelude Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 huhh.. sitter her med en rykende fersk kopi av HL2 her fra Elkjøp og har nå i en hel time prøvt å lage meg en konto men det stopper hver eneste gang på spørsmålet 'whats youre mothers maiden name/what city where you born in' med en meget pen Connection reset by peer dette er altfor gale, ikke nok med at jeg må sitte påkoblet med en dyr isdn for at jeg i det hele tatt skal få startet spillet men å bruke så lang tid på å prøve og lage seg en konto så man får låst opp spillet er totalt uakseptabelt! jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, Steam er noe fordømt piss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå