Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blizzard. Dessuten ser jeg ikke noe feil i hvordan setningene er formulert.

 

Til info så er Vashraine en spiller. Dette sverdet kan kun han wielde ifølge ham selv da. Så nei, det er ikke Blizzard som har formulert de setningene der. :D

 

Så det i tråden om de som bekjempet Ragnaros for første gang på en US server om jeg ikke tar helt feil. Droppet et sinnsykt bra sverd, og han typen her mente hans sverd var bedre. :D

Lenke til kommentar
Blizzard. Dessuten ser jeg ikke noe feil i hvordan setningene er formulert.

 

Til info så er Vashraine en spiller. Dette sverdet kan kun han wielde ifølge ham selv da. Så nei, det er ikke Blizzard som har formulert de setningene der. :D

 

Så det i tråden om de som bekjempet Ragnaros for første gang på en US server om jeg ikke tar helt feil. Droppet et sinnsykt bra sverd, og han typen her mente hans sverd var bedre. :D

Hehe riktig, det ;)

Du over, var ikke ment seriøst, folk flest skjønner jo at en 1h med 175 dps er tull :)

Lenke til kommentar
Blizzard. Dessuten ser jeg ikke noe feil i hvordan setningene er formulert.

 

Til info så er Vashraine en spiller. Dette sverdet kan kun han wielde ifølge ham selv da. Så nei, det er ikke Blizzard som har formulert de setningene der. :D

 

Så det i tråden om de som bekjempet Ragnaros for første gang på en US server om jeg ikke tar helt feil. Droppet et sinnsykt bra sverd, og han typen her mente hans sverd var bedre. :D

Nå var det hvordan setningen var formulert som det var snak om, da jeg er fulstendig klar over at det sverdet ikke eksisterer. Dersom du sjekker Thottbot ser du at alle setningene om "Equip:" tingene er copy/paste fra blizzard sine "ekte" våpen.

Lenke til kommentar
Nå var det hvordan setningen var formulert som det var snak om, da jeg er fulstendig klar over at det sverdet ikke eksisterer. Dersom du sjekker Thottbot ser du at alle setningene om "Equip:" tingene er copy/paste fra blizzard sine "ekte" våpen.

Ok.

 

Men du.. så på profilen din. 717 timer på 44 dager. Stemmer det så spiller du et snitt på 16 timer WoW hver dag? Det er mye... :D

Lenke til kommentar
Nå var det hvordan setningen var formulert som det var snak om, da jeg er fulstendig klar over at  det sverdet ikke eksisterer. Dersom du sjekker Thottbot ser du at alle setningene om "Equip:" tingene er copy/paste fra blizzard sine "ekte" våpen.

Ok.

 

Men du.. så på profilen din. 717 timer på 44 dager. Stemmer det så spiller du et snitt på 16 timer WoW hver dag? Det er mye... :D

Wow har da vært ute siden Februar engang, ca 90dager. Som blir et snitt på 7timer pr dag.

 

Men er 44 dager siden kontoen på wowrankings ble laget, ikke wow kontoen.

 

Og med tanke på at jeg går IKT, og har wow på skolen, så er det blitt en del lunch/fritimer der også :p

 

Uansett, mye er det

 

:cry:

Endret av eXploid
Lenke til kommentar
Bilde etter guild-only kill på Garr i Molten Core, og en liten /smack til de som mener rogues er bortkasta i slike instancer.

Er vel ingen som har påstått roguer gjør LITE skade, de gjør for mye. Rogue drar aggro fra warrior, dør og kansje forårsaker en wipe i et 5 manns party.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...