Gå til innhold

World of Warcraft screenshots (ingen poster uten bilde)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble så utrolig frustert i stad. Jeg så en level ?? rogue, og tenkte jeg skulle prøve meg på han. Da jeg hadde 90% hp, og han hadde 10-20% brukte han en healthpot som fikk han opp på 50-60% igjen, og da hadde jeg brukt opp de fleste komboene mine. Dere kan se resultatet her..

post-105869-1174232465_thumb.jpg

post-105869-1174232488_thumb.jpg

Endret av Sindrelol
Lenke til kommentar

Ahh... Digg med flying mount? :-D

 

iwantoneofthoserj6.jpg

 

 

*sukk* Det er lov å drømme er det ikke. Bildet er nok bare tatt under et quest i Nagrand, til vanlig må jeg pent nok nøye meg med ei 60% due!

 

 

På hunteren min mangler jeg kun Mechanostrider for å få komplett "samling" (gud veit hvorfor jeg fikk dèt for meg sånn helt plutselig)

 

nilirramlp4.jpg

 

nilirhorsett5.jpg

 

nilirsabrero0.jpg

 

nilirelekkls5.jpg

Lurer fælt på hvordan sistnevnte hadde sett ut med en gnom oppå, ettersom det er ikke rare utsikten en dverg har!

Lenke til kommentar

noen bilder jeg har tatt av landskapet i wow. bildene er fra hellfire peninsula og terokkar. også et bilda fra utenfor undercity.

 

er bare helt fantastiske landskap og ambience i wow. får meg i skikkelig bra form og sitte å høre på di facinerene lydene rundt om kring i hver zone !

 

:love:

post-110221-1174463010_thumb.jpg

post-110221-1174463024_thumb.jpg

post-110221-1174463171_thumb.jpg

Endret av manyquiz
Lenke til kommentar

kjøpte spillet på¨onsdagen etter å ha spilt en trial i 10 dager

jeg spiller som en dwarf paladin på defias brotherhood

 

Når dette bildet ble tatt var jeg og 2 random dwarf paladin (lvl 18-lvl 21)

i ei hule for å drepe en vi hadde bounty på. Ogre vaktene var rundt lvl 19,20 for de som ikke har vert der. Ganske artig, spesielt da den ene rusha og fikk 4 ogre etter oss, å når alle var død så kjefta de på verandre som bare fy:P

 

jeg er nå i level 19 (snart 20) utroooolig artig spill, er stor fornøyt=)

 

( om noen spiller på defias brotherhood så heter dvergen min hurskan:)

 

palladinraidru5.jpg

Lenke til kommentar

post-118143-1174783747_thumb.jpg

hehe. jeg og en haug med newber på level 18-29 bestemte oss for å ta en tur til Ogrimmar :hmm: etter vi hadde ganka en haug av low level horder på veien til crossroads, møtte vi på en stor, slem tauron. etterhvert viste det seg at denne tauronen var glad i kvinnelige alver, så han lot oss leve :cool:

 

 

post-118143-1174783919_thumb.jpg

her er vi ved porten til Ogrimmar. dessverre var det 2-3 skull horder som duela utafor porten, så etterhvert som groupen min ble slaktet, og jeg gjemte meg i steinrøysa, så bestemte jeg meg for å ta Heartstone tilbake til Wetlands :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...