Gå til innhold

Half-Life: 24 timer igjen...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja skal kjøpe det... Men når kommer CE ut?

 

og en ting til, må man kjøpe css for å få det? Eller kan man laste det ned gratis hvis man har hl2?

 

er ikke_helt_inne i dette enda..  :blush:

CS:S følger med HL2, uansett hvilken pakke du kjøper.

 

Damn you Pusur

Endret av Kasp
Lenke til kommentar
ja skal kjøpe det... Men når kommer CE ut?

 

og en ting til, må man kjøpe css for å få det? Eller kan man laste det ned gratis hvis man har hl2?

 

er ikke_helt_inne i dette enda..  :blush:

EDIT: Litt for treg der ja...

CS:S følger med. Jeg har sett bilder av Collector Edition som står i hyllen sammen med vanlige esker, men ryktene svirrer om at det ikke er tigjengelig før to-tre uker frem i tid.

Endret av DjNeo
Lenke til kommentar
ja skal kjøpe det... Men når kommer CE ut?

 

og en ting til, må man kjøpe css for å få det? Eller kan man laste det ned gratis hvis man har hl2?

 

er ikke_helt_inne i dette enda..  :blush:

CS:S følger med. Jeg har sett bilder av Collector Edition som står i hyllen sammen med vanlige eker, men ryktene svirrer om at det ikke er tigjengelig før to-tre uker frem i tid.

CS:S er da med uannsett om du kjøper CE eller SE.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
fy faen å kjipt ass.. det er igjen så lite alikevel er det så kjipt å vente.. får leke meg med MOHPA og NFSU2 imens da....:)

GTA:SA har fungert som beroligende middel for meg i det siste.... :)

Jeg har roet nervene med Far Cry, artig spill, blir HL2 like bra så er det verdt pengene (mulig jeg pådrar meg mange fiender nå, men jeg synes nemlig Far Cry var/er veldig bra)...

Lenke til kommentar
på gamespot står det jo at spillet slippes om: HRS: 4  MIN: 8  SEC: 35

 

vil ikke dette si at om noen i USA aktiverer det da så blir spillet automatiskt sluppet over hele verdenen?

 

edit:noe sa meg plutselig at det gjalt review?  :blush:

Half-Life 2 har samme dato over hele verden.

Jepp det er nedtelling til "når det er lov å publisere review på nettet". Så 2100 i kveld tipper jeg at samtlige store spillsider på nettet vil legge ut sitt review. Virker ihvertfall som Gamespot og Gamespy er klare. Gamer.no og kanskje??? Blir spennende å se hva anmelderne synes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...