Gå til innhold

Corsair XMS2700 256MB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi overklokkere er alltid ute etter å skvise maksimal ytelse ut av komponentene våre. Ofte er det annet enn kjøling som setter grensene. Om det i ditt tilfelle er RAM bør du ta en titt på Corsair XMS2700. Her er du garantert 166MHz 2-2-2.

Testen finner du her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når tomshardware(?) testet minnebrikker for en stund siden kom de frem til at Corsair XMS3000 var det beste kjøpet, ga ihvertfall utslag når man presset FSB opp i 180-200Mhz.

Skrevet

de helt standard pc2700 brikkene fra komplett går helt fint på 180 mhz med standard instillinger på asus p4s533...

lite imponert over den brikka der altså.. :razz:

Skrevet

Har den brikken selv, men 512Mb..Leste en plass at det ikke var mulig å ta av de varmesprederne, men hvem vet..bruk litt makt om det er så viktig.. :smile:

Skrevet

Bra review, men ein SiSoft Sandra 2002 Mem-test hadde vore kjekt :smile:

Dessuten: Samsung 333DDR slår desse brikkene kraftig (mine samsung brikker gjer det jalfall, har sett fleire med desse brikkene nå ca. samme hastighet. Max MHz. eg har klart å pressa utav dei er 508MHz, bildet der er på 480MHz med div. instillingar (CL=2.5+++) og 2.7V Det blei litt for høg FSB for resten av komponentane mine, men ram'n gjekk gjennom ein 12+12t (avbrutt av å øke volten til 2.9V + øke ein instilling) minne test uten å feila ein einaste gong på denne hastigheten!!)

logotop.jpg

[ Denne Melding var redigert av: DoMind på 2002-05-27 20:53 ]

Skrevet

kan jeg får tilsvarende fsb-hastighet med mitt hovedkort? hvis jeg tar bort alle pci kort og harddisker osv.?

se sign.

• 3 uker senere...
Skrevet

Quote:

Den 2002-05-27 16:10, fat_guy skrev:

Jeg antar at dette blir rammen dere kommer til å bruke på OX. Kjempe god artikkel forresten.

Men den er ikke akkurat kongen på haugen, eller?

Jeg tror denne er en smule bedre (kan bli kjøpt i norge)

(kanskje en ide å teste den ut, eller bruke den i OX.)

Er det Rev.3 så er de bede

Alt ellers så er de svakere

Troligvis , alle minnemoduler er jo forksjellige

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...