Gå til innhold

Teit post, ikke skriv mer her.


Anbefalte innlegg

Jeg pastet noen binds i userconfigen min og gikk inn på en tysk server.

 

Scriptene var at når jeg skjøt så skjøt jeg i bursts på 3 og 3 skudd. og en hvor jeg trykket mouse4 så tok jeg frem HE og trykket jeg mouse4 en gang til så kastet jeg HE'en.

 

Jeg hadde 6 - 0 og var fornøyd med scriptet. Men så kom det en sånn WARNING WANRING lyd og tekst på skjermen :') lord^ has cheat elns. Ble redd og quitta med en eneste gang.

 

Er aliaser cheat?

Endret av ericthelord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordeler du får som ikke andre får er juks. Vet ikke helt hva jeg skal si om ditt script. Men, men... Anticheat kan være litt nøye, ja. Anbefaler clean CS (sånn som jeg har, ingen script, ikke engang buyscript). ;)

 

Men kunne også vært admin som mistenkte deg for å cheate, og fikk lyst til å skremme deg litt.

Lenke til kommentar
Edit: hvorfor spillte du på en tysk server?  ;)

Fordi han er banna fra alle norske serverne grunnet cheat. ;)

 

EDIT: eXploid, jeg sier meg forresten uenig. Man skal kunne gjøre det selv, UTEN scripts til å gjøre det for en. Derfor er det juks, kan man det ikke selv, skal man lære det!

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Fordeler du får som ikke andre får er juks. Vet ikke helt hva jeg skal si om ditt script. Men, men... Anticheat kan være litt nøye, ja. Anbefaler clean CS (sånn som jeg har, ingen script, ikke engang buyscript). ;)

 

Men kunne også vært admin som mistenkte deg for å cheate, og fikk lyst til å skremme deg litt.

buyscript er teit, men autobuy og rebuy er like fullt faste funksjoner i cs :)

Lenke til kommentar

Jeg valgte en tysk server fordi jeg tok den første som kom opp i steam - servers vinduet.

 

Jeg er forsåvit enig at det er litt juks å ha fordeler ingen andre har. Men det er ikke aimbot eller wallhack liksom.

 

Og denne bursten har få fordeler når man skal spraye i en mølje med folk. Alt i alt er det vel like greit å ikke ha det.

Lenke til kommentar
Edit: hvorfor spillte du på en tysk server?  ;)

Fordi han er banna fra alle norske serverne grunnet cheat. ;)

 

EDIT: eXploid, jeg sier meg forresten uenig. Man skal kunne gjøre det selv, UTEN scripts til å gjøre det for en. Derfor er det juks, kan man det ikke selv, skal man lære det!

Det var ikke det jeg sa/mente. Jeg mente bare at det var fysiskmulig å gjøre de samme tingene, ikke at det er "lov" å bruke scripts.

 

Selv hater jeg alt som heter scripts, aldri brukt den, å kommer aldri til å bruke dem heller

Lenke til kommentar
Det var ikke det jeg sa/mente. Jeg mente bare at det var fysiskmulig å gjøre de samme tingene, ikke at det er "lov" å bruke scripts.

 

Selv hater jeg alt som heter scripts, aldri brukt den, å kommer aldri til å bruke dem heller

Hehe, leste gjennom innlegget ditt etter jeg hadde svart igjen, og fant ut at det faktisk ikke var det du mente. Var tenkt til å legge til en ny edit, men ble ikke til det.

 

My mistake, sorry. ;)

Lenke til kommentar

alias burstfire "bind mouse1 burst3; bind end standard; developer 1; echo Burst Fire Enabled; developer 0"

alias burst3 "+attack; w3; -attack; w3; +attack; w3; -attack; w3; +attack; w3; -attack"

alias standard "bind mouse1 +attack; bind end burstfire; developer 1; echo Burst Fire Disabled; developer 0"

alias w3 "wait; wait; wait"

 

bind "end" "burstfire"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...