Gå til innhold

Half-Life: Må man ha internett for å spille HL2?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer bare på om man er nødt til å ha internett for å spille HL2, og da mener jeg singleplayer delen... Hørt mye surr om aktivering og surr... så jeg bare lurer på det...

Ser at det finnes en tråd om dette allerede....

Endret av hallyboy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er å vente til spillet har kommet ut slik at man ser hvordan det fungerer i praksis. Alt hittil er bare spekulasjoner, men opplysninger som har kommet fra Valve/Vivendi tyder på at man ha internett for å kunne få spilt singleplayer(eller spilt i det hele tatt).

Skrevet
Det beste er å vente til spillet har kommet ut slik at man ser hvordan det fungerer i praksis. Alt hittil er bare spekulasjoner, men opplysninger som har kommet fra Valve/Vivendi tyder på at man ha internett for å kunne få spilt singleplayer(eller spilt i det hele tatt).

Nåja, det er ganske lite tyding ute og går. Du er nødt til å ha internett på en PC for å kunne aktivere HL2 på den. Altså, hvis du har modem, må du koble deg opp i 20 sek for å aktivere, og så kan du bare koble deg av igjen og drite i Steam ;)

Skrevet
Nåja, det er ganske lite tyding ute og går. Du er nødt til å ha internett på en PC for å kunne aktivere HL2 på den. Altså, hvis du har modem, må du koble deg opp i 20 sek for å aktivere, og så kan du bare koble deg av igjen og drite i Steam ;)

Det jeg tenker på er om det finnes alternative løsninger, slik som feks. oppringing pr. telefon. Hvis ikke det finnes slike alternativ så man ha internett for å få spilt. (Hvertfall dersom det ikke finnes noen crack)

Skrevet (endret)

Nei, du må bruke Steam. Men det kan brukes i offline mode. Du kan ikke drite i det.

Endret av hhhhhhhh
Skrevet
Nei

jo, man må aktivere det via steam.

det han spurte om var om man måtte ha internett får å spille hl2.. det trenger en ikkje. ;)

Skrevet

Egentlig ikke, tror du må ha steam i offline mode for å få spillet SP delen. Men likevell, du trenger ikke ha internett på :p

Skrevet

Jaja, så må du ha Steam da, men du trenger ikke internett, og det var det jeg ville frem til. Trenger dere virkelig pirke så mye på det alle sammen når dere vet utmerket godt hva jeg mente?

Og angående telefonsupport. Kanskje, men da ville cracking blitt drittlett, så jeg tviler litt. Maybe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...