Gå til innhold

Half-Life: Hva Får Man Med Ved Kjøp Av HL 2 Standard ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurte på hva man får med når man kjøper den standard HL 2 Spillet ?

Vil jeg få med Cs : Source ? , Og vil jeg få med steam slik at jeg kan aktivere spillet over nettet ?

Btw : Jeg skal kjøpe HL 2 på elkjøp , hva er åpningstider på elkjøps stormarked butikker ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du burde stå klar utenfor din nærmeste elkjøp før 10.00 16.11 for da åpner dørene. Butikken er oppe til 20.00

Endret av Fiskebob
Skrevet (endret)
Du burde stå klar utenfor din nærmeste elkjøp før 10.00 16.11 for da åpner dørene. Butikken er oppe til 20.00

Åpner kl 07:00 her :D gjett hvem som skal stå utanfor å få forhåpentligvis den første kopien av spille :D

Endret av *Magnus*
Skrevet

Jeg bor i Vestfold altså Elkjøp Stormarked her ligger i Tønsberg er det de som åpner kl 07.00 ? Jeg tror jeg må ringe inn i morgen også holde av et spill if possible

Skrevet
Hvor i Norges rike åpner det kl 07.00? Elkjøp?

Trondheim..

bare på Tirsdag da.. for de flytter plass nå.. å åpned i nytt lokale på tirdag.. ¨da åpner de kl 07:00.... da får de inn 350 kopier sa de... Gleder meg.. skal stå der kl 07:00 :w00t:

Skrevet
Jeg har nå forhånds bestilt det på Elkjøp (har lagt et av til meg) samtidig som jeg har bestilt det fra gamesmix :D

hva er vitsen med 2 spill

Skrevet
Jeg har nå forhånds bestilt det på Elkjøp (har lagt et av til meg) samtidig som jeg har bestilt det fra gamesmix :D

i tillfelle de ikke har det inne på 1 av butikkene.

Skrevet

i tillfelle de ikke har det inne på 1 av butikkene.

kan jo sikkert selge det ene.

følger det mannual?

Skrevet

Er det sant at den eneste måten å skaffe seg DoD: Source (når den er ferdig), er via Steam? Silver og Gold?

Fikk vite også at den kommer IKKE til å være med i Collectors Edition som man får kjøpt i butikkene.

Tror jeg bestiller via elkjop.no jeg...orker ikke å vente mer ass.

Skrevet

Ganske simpelt. Får jeg spillet fra gamesmix ringer jeg Elkjøp og avbestiller deres. Får jeg det ikke fra gamesmix går jeg ned til Elkjøp og henter det der, og sender det tilbake til gamesmix når det kommer.

Skrevet (endret)

kjøp det over steam... bare å laste ned alt over natta og vente på en liten aktiveringsnedlastning klokka 09 ..... hvis man er den lykkelige eier av visa da....hirr

ps. man får ved å bestille silver (koster 3-400 kroner) hl2, dod:s,cs:s, hl, op4, hele "back" katalogen til valve.. morro...

Endret av texaco

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...