Gå til innhold

Ganske skremmende info.


Peri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja dere er morsomme

Spørsmålet mitt var seriøst. Er det en rent fargelæremessig bekymring du har, eller ligger det litt Adolf-holdninger bak det hele?

 

Edit: PS - ikke ta dette som et angrep. Det er kun et spørsmål. Du kan svare som du vil.

Endret av gspr
Lenke til kommentar
Er vel mer rase, er andre forskjeller på asiatere/negre/hvite enn fargen...

Ikke mer dyptgående enn forskjellen mellom "høy fyr" og "lav fyr", "fyr med blått øye" og "fyr med grønt øye", osv.

 

Edit: Leste nå ekstra godt over trådens første innlegg, og dette bærer jo "litt" preg av nazipropaganda. Du bør holde deg for god til sånt.

Endret av gspr
Lenke til kommentar

Bevaring av et genetisk mangfold er alltid viktig, enten det gjelder mennesker eller andre arter.

 

Bevaring av en god populasjon blonde damer mener jeg også har en viss verdi i seg :love:

 

Hovedproblemet med befolkningsutviklingen er etter min mening ikke at hvite blir få i forhold til andre, men at det totalt sett begynner å bli alt for mange mennesker på denne kloden. Mennesker er en stor belastning for miljøet, og den stadig økende mengden kan i fremtiden få kloden til knele, samt at det vil kunne føre til sult, epidemier og annen lidelse.

Lenke til kommentar

Innavl? hehe den var god du... skal vi til slutt konkludere med at hele verden innavnler? når skal vi finne noen romvesen å parre oss med?

 

 

Det eneste gale jeg ser med befolkningsutviklingen nå for tiden er at den øker mest i de fattigste områdene. Og det synes jeg bare av humanitære årsaker, de har jo ikke råd til seg selv en gang... hvordan i alle dager skal de klare å brødfø barna?

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Kan ikke. Dama er i Norge, og der er ikke jeg dessverre. ;)

 

GolfBag: Tror ikke du helt skjoente hva jeg mente. Jeg satte bare spoersmaalstegn ved om det var bedre at kun hvite hadde seg med hverandre, enn at alle hadde det. Jo flere begrensninger en setter paa hvem man skal kunne ha samleie med, jo naermere innavl kommer man. Men jeg innroemmer at innavl er et noe overdrevet begrep i et verdensperspektiv.

Endret av Antikapitalist
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...