Kannath Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 (endret) Har ett problem, får dvd'r av svigers men han brenner bare +R og min dvd spiller er vistnok kjent for å hoppe i +R cdr, dette problemet har jeg også. http://www.videohelp.com/dvdplayers.php?DV...by=Name&hits=25 Denne dvd spilleren har jeg, lurer da på om noen kan anbefale en ekstern DVD brenner under 1000lappen evt. ikke ekstern. Trenger den da til å brenne -R, kan seff ta Dual Layer og +R men -R er det viktigste. Lurte derfor på om dere hadde noen råd på en som dere selv brenner bra, er rask og er av bra kvalitet. Var på elkjøp, de hadde en ekstern. Den tok ikke -R og da er jeg like langt. De hadde også noen ukjente merker som jeg ikke turte å kjøpe. Reagerte litt på at de ikke hadde plextor som jeg har hørt mye bra om. Håper dere vil være så vennlige å hjelpe meg =) Vet jeg kunne brukt prisliste saken men vil helst ha en som dere på forumet anbefaler. Mvh Kenneth edit: som det står i URL er spilleren Philips DVD634, lurer også på om dere vet hvor jeg kan finne firmware? Kanskje det kan fikse jumpinga på DVD+R =) Endret 13. november 2004 av Kannath
Laffers Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Har ett problem, får dvd'r av svigers men han brenner bare +R og min dvd spiller er vistnok kjent for å hoppe i +R cdr, dette problemet har jeg også. http://www.videohelp.com/dvdplayers.php?DV...by=Name&hits=25 Denne dvd spilleren har jeg, lurer da på om noen kan anbefale en ekstern DVD brenner under 1000lappen evt. ikke ekstern. Trenger den da til å brenne -R, kan seff ta Dual Layer og +R men -R er det viktigste. Lurte derfor på om dere hadde noen råd på en som dere selv brenner bra, er rask og er av bra kvalitet. Var på elkjøp, de hadde en ekstern. Den tok ikke -R og da er jeg like langt. De hadde også noen ukjente merker som jeg ikke turte å kjøpe. Reagerte litt på at de ikke hadde plextor som jeg har hørt mye bra om. Håper dere vil være så vennlige å hjelpe meg =) Vet jeg kunne brukt prisliste saken men vil helst ha en som dere på forumet anbefaler. Mvh Kenneth edit: som det står i URL er spilleren Philips DVD634, lurer også på om dere vet hvor jeg kan finne firmware? Kanskje det kan fikse jumpinga på DVD+R =) Hei du finner en dual dvd +- brenner på www.mpx.no til fra 655 til 765. Denne spinner i 16X her er link http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=39130
Laffers Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 NEC 3500 kr. 595,00 hos komplett. Bulk. Ps den greier ikke lage backup med alchol 52% av doom 3. bråker litt men funker greit ellers.
FuglFøniks Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 NEC 3500 kr. 595,00 hos komplett. Bulk. Ps den greier ikke lage backup med alchol 52% av doom 3. bråker litt men funker greit ellers. *Begynne å le*
Kannath Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 (endret) Laffers, den så flott ut. Hørt mye fint om BenQ. Vet du om den kan brukes som ekstern? dvs. kjøpe ett slags kabinett elno for den? og koble til med usb2/firewire+ edit: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=41416 er dette noe tess? Ser de ikke har det inne for øyeblikket så vurderer evt. å bestille det og dvd brenner på en annen side om dette blir en ok kombo. Endret 13. november 2004 av Kannath
^fmj Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 NEC 3500 kr. 595,00 hos komplett. Bulk. Ps den greier ikke lage backup med alchol 52% av doom 3. bråker litt men funker greit ellers. Selvfølgelig klarer den det.
TAS Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 NEC 3500 kr. 595,00 hos komplett. Bulk. Støtter dette forslaget,det er en meget bra dvd brenner. OBS:Har hørt att disse brennerene "kan" få problemer å stå sammen med andre cd/dvd enheter.Men kan ikke bekrefte det,mulig andre her vet noe om det.
^fmj Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Min nec har stått sammen med dvd/cd-rw enheter lenge nå og det fungerer fint hos meg.
Kannath Skrevet 14. november 2004 Forfatter Skrevet 14. november 2004 Hmm, så på en brent film jeg hadde her, Pulp Fiction. Den var -R og den har også hoppet. Lurer veldig på hva som er galt med den nå, fordi den tar dvd'r som ikke er brent og på den siden skal det funke. SYnes og det er rart at den plutselig hopper midt i filmen. Noen som har erfaringer med det?
Entity extraction Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Har selv Nec 3500. Har brent litt over 50 plater så langt, aldri hatt feil på noenting V
1955 Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Du kan jo studere testen på http://www.pcworld.no/
Kannath Skrevet 14. november 2004 Forfatter Skrevet 14. november 2004 (endret) Men, noen som vet noe om DVD brenner kabinettet? edit: fant ikke noen test Endret 14. november 2004 av Kannath
Mr. Mustard Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 (endret) NEC 3500 er uten tvil en god brenner, men Benq DW1620 er like god og støtter dessuten scanning av brennekvalitet i Nero CD/DVD-Speed. Denne funksjonen er bare genial for alle som er opptatt av brennekvalitet, og det er vel de fleste? Som om ikke det var nok har Benq nå også kommet med QScan for å hastighetsteste diskene før man brenner. Endret 14. november 2004 av simfan
Kannath Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 Nå føler jeg for å kjøpe BenQ'en :o men. sånne kabinetter til DVD er så dyre så må fikse plass i pcn. Kan jo evt. ta ut cd romen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå