PioUs-JiN Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 og så har vi de som tilbringer litt for mye tid forran tv'n slik at de til slutt tror de overlever å ha sex med tven
Nauz Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Må bare legge ut noen fun bilder f.eks at det er casemoddere på hl2 lol.
Zeph Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Pitbullo: Det finnest ein eigen tråd for "Morsomme Half-Life 2 screens" her
TDK Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Jeg synes det er litt dumt at pc modellene inne i spillet er mer detaljert i CS:S enn i HL2....
colakork Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 eller hva skjedde med den scenen hvor du tar heisen ned fra et tak, går stille og rolig inn en bakgate, plutselig kommer det 6-7 stykker løpende mot deg mens de skriker:"STRIIIIIIIDEEEEEEEER!!!!" og strideren skyter i sunn den overgangen, og tråkker på en motstandskar, og (LoL) må riste på bein efor at han skal gli av... også dreper han deg med den sende-en-lilla-beam-på-freeman-sak... MvH Daniel
robB Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Hmm, nå er det to slike tråder som dette. Hvem av di skal bli stengt? Jeg synest at begge skal leve, fordi da har man to poster å gå inn på, som er gøy synest jeg.
PioUs-JiN Skrevet 29. november 2004 Skrevet 29. november 2004 Hmm, nå er det to slike tråder som dette. Hvem av di skal bli stengt?Jeg synest at begge skal leve, fordi da har man to poster å gå inn på, som er gøy synest jeg. I hovedsak så var vell denne startet før alle hadde prøvet spillet... dette var liksom de første skjermbildene man fikk.. mens den andre er sånn lenge leve humoren. så synes denne skal gå til å hedre spillet, mens den andre skal gå litt humoristisk ut
apoxdigital Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Jeg ramla gjennom bakken og havna rett ved siden av... G-jett hvem. Og hva er det naturligste å prøve først ?
apoxdigital Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Jeg har tom. korsfesta han her, som dere så så lå han slikt fra før av... Et tegn ?
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Her er ett screenshot fra HL2DM! Her kaster folk radiatorer og andre ting på hverandre i et voldsomt tempo! Hysteriskt morsomt!
henbruas Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Her er ett screenshot fra HL2DM! Her kaster folk radiatorer og andre ting på hverandre i et voldsomt tempo! Hysteriskt morsomt! Det fins et eget topic for HL2DM bilder
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 (endret) Alle innleggene var slettet i den tråden på grunn av en kræsj på forumet! Så jeg trodde ærlig talt ikke at den virket. Men det gjør den, det er bare så dumt at man må bla igjennom en masse tomme sider før man kommer til innlegg! Endret 2. desember 2004 av Vultur Gryphus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå