Gå til innhold

Post dine Half-Life 2-skjermbilder! *spoilers*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller hva skjedde med den scenen hvor du tar heisen ned fra et tak, går stille og rolig inn en bakgate, plutselig kommer det 6-7 stykker løpende mot deg mens de skriker:"STRIIIIIIIDEEEEEEEER!!!!" og strideren skyter i sunn den overgangen, og tråkker på en motstandskar, og (LoL) må riste på bein efor at han skal gli av... også dreper han deg med den sende-en-lilla-beam-på-freeman-sak...

MvH Daniel

Skrevet

Hmm, nå er det to slike tråder som dette. Hvem av di skal bli stengt?

Jeg synest at begge skal leve, fordi da har man to poster å gå inn på, som er gøy synest jeg.

Skrevet
Hmm, nå er det to slike tråder som dette. Hvem av di skal bli stengt?

Jeg synest at begge skal leve, fordi da har man to poster å gå inn på, som er gøy synest jeg.

I hovedsak så var vell denne startet før alle hadde prøvet spillet... dette var liksom de første skjermbildene man fikk.. mens den andre er sånn lenge leve humoren. så synes denne skal gå til å hedre spillet, mens den andre skal gå litt humoristisk ut ;)

Skrevet
Her er ett screenshot fra HL2DM! Her kaster folk radiatorer og andre ting på hverandre i et voldsomt tempo! Hysteriskt morsomt!

Det fins et eget topic for HL2DM bilder ;)

Skrevet (endret)

Alle innleggene var slettet i den tråden på grunn av en kræsj på forumet!

Så jeg trodde ærlig talt ikke at den virket. Men det gjør den, det er bare så dumt at man må bla igjennom en masse tomme sider før man kommer til innlegg!

Endret av Vultur Gryphus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...