Gå til innhold

Prosjekt Bender (Update 11.mars side 37)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, kanskje ikke dumt, tenker jeg sløyfer plexi da., hvis jeg skal se inn i bender så er det bare å åpne døra, men det er et lite problem med døra, siden vinklene er på skrå, så vil vel døra gå på skrå den også. mulig dette kan fikses med noen spesial hegsler eller noe sånnt. noen som vet noe om dette ? :hmm:

Lenke til kommentar
ok, kanskje ikke dumt, tenker jeg sløyfer plexi da., hvis jeg skal se inn i bender så er det bare å åpne døra, men det er et lite problem med døra, siden vinklene er på skrå, så vil vel døra gå på skrå den også. mulig dette kan fikses med noen spesial hegsler eller noe sånnt. noen som vet noe om dette ? :hmm:

vinklene er da ikke på skrå, , bruk vanelige hengsler, døra skal bare være buet, er ihvertfall slik på bender him self...

Lenke til kommentar
ok, kanskje ikke dumt, tenker jeg sløyfer plexi da., hvis jeg skal se inn i bender så er det bare å åpne døra, men det er et lite problem med døra, siden vinklene er på skrå, så vil vel døra gå på skrå den også. mulig dette kan fikses med noen spesial hegsler eller noe sånnt. noen som vet noe om dette ? :hmm:

vinklene er da ikke på skrå, , bruk vanelige hengsler, døra skal bare være buet, er ihvertfall slik på bender him self...

men bender er da KON, altså den har større sirkel på overkroppen enn på "rompa"

døra følger jo kroppen, så da vil den få samme vinkel den også, er det iallefall på den lille trekkopp bender figuren. vil ikke da døra gå på skrå ut ?

Lenke til kommentar

knapp på antenna burde ikke være så vanskelig..

bare si ifra, så skal jeg prøve å lage en tegning til deg..

 

jeg kan ikke huske at kroppen til bender er konkav i tegneserienen, iallefall ikke så mye..

 

power-led og sån synes jeg du burde ha inni døra, så likner han mer den ekte varen..

 

når det gjelder lys inni, så kan du lage en liten metall boks inni, skjære ut en firkant til å slippe lyset igjennom, og så evt sette en sota plexibit der, inni boksen setter du enten en 5V eller en 10V lyspære, helst så gul som mulig, slik at du får samme følelsen som i gruver ifra århundreskiftet.. (det forige) det tror jeg hadde blitt ganske fett :grin:

 

*edit*

hadde vært fint med et bildet av antenne hvis/når jeg skal prøve å tegnne ;)

Endret av the coolkid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...