ViVentis Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Genialt! Hva med et bryterpanel med LED's på innsiden av døra? Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) MYE Bedre! @ViVentis: Er nå ikke Marvin han har laget da Endret 3. mars 2005 av Pompel Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Må først si at jeg har fulgt med denne ganske lenge, og du gjør et godt arbeide. --- Bender ble mye bedre når du kuttet litt av, det med sånn bryterpanel innenfor døra hadde vært kult. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Dette ble et utrolig sweet resultat:D Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Utrolig bra Ble bedre når du fikk kappet litt ja.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Nå var den_mye_ mer lik originalen ja! Hvor høy er den nå? Lenke til kommentar
flabben Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! ... genialt! .... Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) har laget en liten plattform, slik han kan stå stødig nok til å klare seg selv Når det gjelder cigaren som skal i munnen så blir den ferdig i kveld, men vet ikke om jeg rekker å ta noe bilde, fordi jeg skal spille en bowling kamp i kveld. så jeg får se hva jeg rekker. Ting Tar Tid dessverre Den er foresten 1 , 40 M høy fra antenne til bakken Endret 3. mars 2005 av Bizardo Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 (endret) Han ble mye bedre med ringene, kortere armer og bein Skal du lakkere eller male den platen? Endret 3. mars 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Sunims Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Drit bra har du fått til lyden når du skrur på Bender? Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Drit bra har du fått til lyden når du skrur på Bender? lyden virker den Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 G E N I A L T! *bøye seg i støvet* Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Drit bra har du fått til lyden når du skrur på Bender? lyden virker den Hvilken lyd er det snakk om her? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Genialt! Du er faen meg dyktig! Men en liten ting... la merke til at han holdt en brusflaske... Bytt ut flasken med en øl du så er du i mål Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Drit bra har du fått til lyden når du skrur på Bender? lyden virker den Hvilken lyd er det snakk om her? Bender kan snakke, har laget "Bender Voice Device" eller BVD som jeg selv kaller det Når pc'n starter så sier han "Bite My Shiny Metal Ass". Har planer om å legge inn flere lyder også, som f.eks Raping når cd'ene ejectes osv, men er bare en stemme ennå. Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Hvor mye veier MetalAss'en da? Mange unødvendige innlegg her, men det må til.... Dødsbra Bizardo ! Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 jeg er forbeuset.....nydelig Ja jeg vet jeg skreiv feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå