Gå til innhold

Noen som har Norwegian.ltf?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den filen? Kjekt med norsk språk på FM 2k5, Jeg kunne ikke velge norsk språk jeg, derfor spør jeg om noen har den og evt. kan slenge den opp på hnn konto eller ftp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier nå spill med engelsk jeg da, ikke bare får du da spillet slik det er meningen å bli spillt (norsk oversettelse inneholder alltid mange feil) men du utvider også ditt ordforråd :p

Skrevet

Dette er en allment kjent "patch" for den franske piratversjonen. Man laster ned den franske versjonen, og installerer norske språkfiler. Enkelt og greit.

Jeg foreslår at tråden stenges.

Skrevet
Dette er en allment kjent "patch" for den franske piratversjonen. Man laster ned den franske versjonen, og installerer norske språkfiler. Enkelt og greit.

Jeg foreslår at tråden stenges.

Han kan jo faktisk ha kjøpt spillet i utlandet da evt bestilt det fra nettet. Det blir bare spekulasjoner fra vår side om han har lastet det ned eller ikke.

Men han kan jo smekke opp et bilde av kvittering :p Then again, alle har ikke digitalt kamera osv. Umulig for oss å vite om dette er warez eller ikke.

Fin avatar, det skal du ha :D

Skrevet

ser at det ligger en norwegian.ltf i den største av de 2 demoene. sorry, men har dessverre ikke noen plass å uploade for tiden så du må nok laste ned hele demoen.

tør ikke kjøpe meg fullversjonen før jeg er ferdig med heldagsprøvene mine jeg.. glemmer jo alt annet bare jeg spiller demoen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...