TCi Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) Gamepot har som med Half Life skrevet en artikken som forklarer de "siste timene" til Half Life 2. Det virker som de vil forklare alt som faktisk skjedde, også hva som skjedde angående tyveriet. EDIT: Fikset link til den fullstendige versjonen. Link Endret 14. november 2004 av TCi
Glipp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Gamepot har som med Half Life skrevet en artikken som forklarer de "siste timene" til Half Life 2. Det virker som de vil forklare alt som faktisk skjedde, også hva som skjedde angående tyveriet. Men dette er bare den første siden til nå. Resten vil komme litt senere i dag. This is the first page of the latest installment of GameSpot's Behind the Games series: The Final Hours of Half-Life 2. Be sure to come back to GameSpot at 3:30pm PST on Friday, November 12 to read the rest of the story! Link Når er det norsk tid?
brillan Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Bare jeg som ikke er med i svingene? Final hours? Tyveri? Hva er det snakk om?
Kasp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Se på den nedtellinga, er ikke den litt feil? 14 hours: 10 minutes: 10 seconds javel?
Glipp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Se på den nedtellinga, er ikke den litt feil? 14 hours: 10 minutes: 10 seconds javel? sikkert til denne siden dukker opp
TCi Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Gamepot har som med Half Life skrevet en artikken som forklarer de "siste timene" til Half Life 2. Det virker som de vil forklare alt som faktisk skjedde, også hva som skjedde angående tyveriet. Men dette er bare den første siden til nå. Resten vil komme litt senere i dag. This is the first page of the latest installment of GameSpot's Behind the Games series: The Final Hours of Half-Life 2. Be sure to come back to GameSpot at 3:30pm PST on Friday, November 12 to read the rest of the story! Link Når er det norsk tid? Etter det jeg nettopp regnet så er det rundt 20.30 GMT+1 (norsk tid).
Glipp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Gamepot har som med Half Life skrevet en artikken som forklarer de "siste timene" til Half Life 2. Det virker som de vil forklare alt som faktisk skjedde, også hva som skjedde angående tyveriet. Men dette er bare den første siden til nå. Resten vil komme litt senere i dag. This is the first page of the latest installment of GameSpot's Behind the Games series: The Final Hours of Half-Life 2. Be sure to come back to GameSpot at 3:30pm PST on Friday, November 12 to read the rest of the story! Link Når er det norsk tid? Etter det jeg nettopp regnet så er det rundt 20.30 GMT+1 (norsk tid). Ahh. ok. takk
Kasp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Se på den nedtellinga, er ikke den litt feil? 14 hours: 10 minutes: 10 seconds javel? sikkert til denne siden dukker opp (Left until launch Står det under, ta en titt øverst på sia
TCi Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Bare jeg som ikke er med i svingene? Final hours? Tyveri? Hva er det snakk om? Les artiklen...
Glipp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Se på den nedtellinga, er ikke den litt feil? 14 hours: 10 minutes: 10 seconds javel? sikkert til denne siden dukker opp (Left until launch Står det under, ta en titt øverst på sia Jepp, så det til slutt
TCi Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Gamepot har som med Half Life skrevet en artikken som forklarer de "siste timene" til Half Life 2. Det virker som de vil forklare alt som faktisk skjedde, også hva som skjedde angående tyveriet. Men dette er bare den første siden til nå. Resten vil komme litt senere i dag. This is the first page of the latest installment of GameSpot's Behind the Games series: The Final Hours of Half-Life 2. Be sure to come back to GameSpot at 3:30pm PST on Friday, November 12 to read the rest of the story! Link Når er det norsk tid? Etter det jeg nettopp regnet så er det rundt 20.30 GMT+1 (norsk tid). Ahh. ok. takk Pokker. Jeg har tenkt litt feil. PST er UTC - 8timer (UTC=GMT). Så da blir det kl. 23.30 og ikke 20.30. Jeg telte feil vei Tror dette blir rett nå, rett meg om dere finner noe galt (nettopp stått opp).
Glipp Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Gamepot har som med Half Life skrevet en artikken som forklarer de "siste timene" til Half Life 2. Det virker som de vil forklare alt som faktisk skjedde, også hva som skjedde angående tyveriet. Men dette er bare den første siden til nå. Resten vil komme litt senere i dag. This is the first page of the latest installment of GameSpot's Behind the Games series: The Final Hours of Half-Life 2. Be sure to come back to GameSpot at 3:30pm PST on Friday, November 12 to read the rest of the story! Link Når er det norsk tid? Etter det jeg nettopp regnet så er det rundt 20.30 GMT+1 (norsk tid). Ahh. ok. takk Pokker. Jeg har tenkt litt feil. PST er UTC - 8timer (UTC=GMT). Så da blir det kl. 23.30 og ikke 20.30. Jeg telte feil vei Tror dette blir rett nå, rett meg om dere finner noe galt (nettopp stått opp). Bahh. lenge til
Zeph Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Er det nødvendig å quote halve tråden for kvart innlegg? Men det skal bli morro å lese dette ja.
brillan Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) Bare jeg som ikke er med i svingene? Final hours? Tyveri? Hva er det snakk om? Les artiklen... Har lest den. Men der står det bare noe greier Gabe sa i Mars i fjor. Det jeg lurer på hvorfor de kaller det "final hours" og hvilket tyveri det er snakk om. Edit: Ahh.. kildekoden. Men hva er "final hours"? Endret 12. november 2004 av eXploid
TCi Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 Men hva er "final hours"? De kommer til å skrive om hva som skjedde i tiden etter tyeriet og de siste timene før HL2 gikk gull. Når du ser på kapitlene på siden så finner du litt info (øverst til høyre).
razh0r Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Gleder meg virkelig til å lese artikkelen. Blir spennende ja!
Athelas Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Pokker. Jeg har tenkt litt feil. PST er UTC - 8timer (UTC=GMT). Så da blir det kl. 23.30 og ikke 20.30. Jeg telte feil vei Tror dette blir rett nå, rett meg om dere finner noe galt (nettopp stått opp). Ikke for å være nitpicker eller noe, men blir ikke det 00.30, norsk tid?
Blib Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 (endret) Er vel ganske lett å se at artikkelen blir sluppet om en time vel? Endret 12. november 2004 av Blib
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå