Gå til innhold

Half-Life: Hl2 er ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror nok denne spøkefuglen har vært innom den siden ja :thumbdown:

Sikker? Jeg finner hverken CDene der eller DVD-coveret. Finner mange andre stilige, men ikke akkurat de som han fyren her har.

Forresten krever det ikke photoshopping av 3 bilder. Du lager et bilde, printer det ut 5 ganger og limer det på noen tomme CD-plater. (Enkelt forklart ja :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor er coveret han har brukt på den siden? Er jeg blind? :blush:

Nei, du er nok ikke det.. må være jeg som er det :p Eller kanskje det motsatte, ser ting som ikke finnes :blush:

La oss si denne fyren har faket dette nå da.. så klarer han å engasjere så mange 1000 mennesker! Kan vell si at han har lykkest til de grader med det han prøvde på..

Helt utrolig hvor populært dette spillet er.. :love:

Endret av Gullegutt
Skrevet (endret)

Om du ser på coveret fremfor skjermen ser du at bildet av g-man stikker litt lengre opp enn selve Half-life 2 teksten. Det er ikke boksen som åpner seg slik, for om dere ser på tastaturet ser dere at det skal ligne på at coveret lener seg mot skjermen. Feil 1.

Feil 2, på http://www.marcopolo.me.uk/hl2.html finner du bilde som er bruk på CDene, det er da veldig lett å kopiere og lage seg falske CD kopier som ikke finnes.

Bildet: http://www.marcopolo.me.uk/hl2/chris/hl2label.jpg

Det er lett å ta det og scale det i photoshop samt legge til et lite filter. Easy.

HL2 kommer på DVD og CDr, og det skal da være 6 cder, der er bare 5.

Folkens, jeg tror det er en fake.

Endret av Bear^
Skrevet
Om du ser på coveret fremfor skjermen ser du at bildet av g-man stikker litt lengre opp enn selve Half-life 2 teksten. Det er ikke boksen som åpner seg slik, for om dere ser på tastaturet ser dere at det skal ligne på at coveret lener seg mot skjermen. Feil 1.

Feil 2, på http://www.marcopolo.me.uk/hl2.html finner du bilde som er bruk på CDene, det er da veldig lett å kopiere og lage seg falske CD kopier som ikke finnes.

Bildet: http://www.marcopolo.me.uk/hl2/chris/hl2label.jpg

Det er lett å ta det og scale det i photoshop samt legge til et lite filter. Easy.

HL2 kommer på DVD og CDr, og det skal da være 6 cder, der er bare 5.

Folkens, jeg tror det er en fake.

Angående feil 1, det coveret *må* ikke lene seg mot skjermen på bildet, det kan faktisk stå på tastaturet akkurat der. Og da kan det gjodt være at coveret bare er litt åpnet. I tillegg kan det være at det har vanskligheter med å lukkes helt igjen, at det naturligt spretter litt tilbake.

Og det CD-coveret du fant er ikke så enormt likt da. Joa, samme bildet, men det han har på CDene er jo behandlet *ganske* mye. *Kan* være feik, selvsagt, men jeg tar ikke det som et bevis på at det er feik.

Angående den savnede er jeg litt mer mistenksom tho. Men tenk på det slik - dersom du var denne fyren, ville du da selv gjort en så SYKT stor brøler? Kan være at det er noe annet merkeligt som har skjedd.

A store, unknown where so far has broken street date with VALVe and Vividendi Universal Games (VUG\VUGames). This does NOT impact the release of Half-Life 2 whatsoever. Any rumours of people able to play Half-Life 2 over Steam are false as VALVe does not activate content servers for this particular game until 12:01am PST on 16 Nov 2004.
Skrevet

Bildene er fake. Du kan se det om du ser etter. Bildene på coveret er altfor rene og uten riktig lysforhold til å kunne være ekte. Ingen synlige kanter eller noe slags form for ekte overgang mellom bildene og coveret. Såg det rimelig kjapt når du bare ser etter langs kanten og på kvaliteten på bildene. Tar du bilde av et cover, så ser ikke bildene ut som om de kommer ut fra en vanlig dataskjerm i god kvalitet.

Skrevet (endret)

" i went to work today on my day off to see if we got the game in. yes, that is what the game box looks like. three different covers alyx, gordon, and g-man. on the inside, it folds out to show the classic street shot of combine soldiers suppressing city 17 citizens. i believe this guy. "

Kilde

Synd de ikke slipper det før den 16. da.. :ermm:

Bør vell være enn viss fare for at noen cracker spillet da..? viss dette ikke er fake..

Edit: Står jo sierra nede til høyre på coveret.. har ikke det skiftet navn til Vivendi Universal?

Endret av Gullegutt
Skrevet
A store, unknown where so far has broken street date with VALVe and Vividendi Universal Games (VUG\VUGames). This does NOT impact the release of Half-Life 2 whatsoever. Any rumours of people able to play Half-Life 2 over Steam are false as VALVe does not activate content servers for this particular game until 12:01am PST on 16 Nov 2004.

Hvem sa dette? Valve? Hl2fallout?

Skrevet (endret)
This is real. I work at Gamestop and we already have the game in the back.

The box is what it shows. The back of it right there is what i picked up and saw yesterday out of the 3 boxes.

This is real.

Though the interior of the box i have not looked at yet because i am to keep them "concealed. ...typo".

Better believe it.

Kilde

Edit: Litt merkelig at ikke gabe skrev i posten når han var inne og såg... Tror jeg går til sengs nå, og når jeg våkner imorgen blir jeg nok spent jah :D *

Selv om jeg er 90% sikker på at dette bare var en spøk!

-5CD'er ikke 6

-CD'ene er like bink filmene som fulgte med CZ

-Han har ikke tatt bilde av installasjonen, som han sa han hadde vært gjennom

-Han har ikke svart i noen av trådene han laget

-Bildene ser litt photoshoppa ut

Men mann kan håpe at jeg tar feil!

God natt godtfolk :thumbup:

Endret av Gullegutt
Skrevet

Det er stor sjangse for at det er sant dette med at noen har fått half life 2.. Men han er tydligvis ikke så dum at han aktivere for da blir han jo garantert tatt :p Så half life 2 er jo egentlig sikra da, de kan jo bare ip sjekke de som aktiverer..

Skrevet
Må ikke Half-Life 2 aktiveres via internett? I såfall er det jo ikke farlig om noen får fatt i spillet nå.

Les posten. VALVe sier at dersom noen prøver å aktivere det, så slippes hl2 ut.

Skrevet (endret)
Må ikke Half-Life 2 aktiveres via internett? I såfall er det jo ikke farlig om noen får fatt i spillet nå.

vALVE har sagt at viss noen får kloa i HL2 før den 16. så slipper dem det!

Les litt tidligere i tråden så får du kilde.. orker ikke å lete frem nå! Febern kommer sigende.. :cry: Gudd nait!

Edit: Exploid var vissst 10en delet forran :p

Endret av Gullegutt
Skrevet (endret)

Poenget er at Valve har sagt at dersom noen får fatt på spillet FØR 16.11 så skal det lanseres på Steam før den 16.11. Så vi venter da på at spillet skal bli lansert.

Forresten tor jeg også personlig at dette er BS så jeg tar også kvelden nå :yes:

Edit: Pokker, to stk før meg. Må være trøttheten som innhenter meg. Ser dere i morgen heller :)

Endret av Blib
Skrevet
Det er stor sjangse for at det er sant dette med at noen har fått half life 2.. Men han er tydligvis ikke så dum at han aktivere for da blir han jo garantert tatt :p Så half life 2 er jo egentlig sikra da, de kan jo bare ip sjekke de som aktiverer..

Eh.. tatt for hva? Det er i såfall de som sendte ham spillet som får bot, ikke han som mottok det ..

Skrevet

Eh.. tatt for hva? Det er i såfall de som sendte ham spillet som får bot, ikke han som mottok det ..

Jeg tenkte på at han har stjelte fra jobb eller noe.. Vedder på sierra er helt ville på å ta folk som aktivere før tiden. Hehe, fbi og alt er sikkert innvolvert, de kan sikkert ta mange folk dypt nede disse warez miljøene nå :):cool:

Skrevet

Irriterende at folk skal få spillet før 16. November egentlig. Har forhåndsbestillt det på CDON, og jeg akter ikke kjøpe det via Steam også. Da skal alle andre få kunne spillt det før meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...