Gå til innhold

DVD/CDrom for laptop, slimline?

macmaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :hmm:

Prøver nå dette forumet i håp om noen kan hjelpe meg...

Er på let etter en slimline DVD-rom/brenner(til nøds CD-rom)(for laptop) med midtplassert IDE-konnektor. De jeg har sett har IDE-konnektoren i venstre side på baksiden.

Er bare på jakt etter f.eks noen navn/typenr på slike, slik at jeg kan lete etter spesifikke modeller.... Selvsagt hvis noen skal selge, så OK, men først og fremst bare typenr.

Skal brukes på en minipc av type Microtex-2(eller Cappucino-PC, og sikkert flere navn..)

//macmaster :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei

Jeg har en combo cdbrenner/dvdspiller som har stått i en Compaq Evo.

Kan du bruke den?

Da er jo spørsmålet det samme som jeg stilte øverst.

Har den midtstilt IDE-konnektor?

Siden du svarer går jeg vel utfra at du sjekket dette først. Isåfall hadde det vørt fint med litt bilder, hvis du har mulighet. Gjerne ovenfra, forfra, bakfra(viktigst!).

Jeg innbiller meg at "alle" laptop-cdrom(DVD) vil passe, sålenge IDE-pluggen vil passe inn her. Det hele bunner jo ut i et std. interface. Vet at enkelte leverandører legger selve DVD-rom oppi en liten boks, som deretter plugges inn i laptop(vet Dell gjør dette). Men det koker ned til en standard enhet innvendig allikevel.

Skal du selge, er jo prisen også et spørsmål. :roll:

//macmaster

Skrevet
Kontakten er sidestilt.

Det hadde hjelpt hvis du hadde skrive i førsteinnlegget hvilken fabrikant og modelltype du ønsker å montere enheten i...

Hvis du leser det første innlegget mitt engang til, så tror jeg du ser! :!:

Søk på f.eks "cappuccino pc", så kan du se bilde av den.

//macmaster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...