Gå til innhold

[GTA]Oppdrag N.o.e hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg sliter med oppdrag n.o.e. oppdraget er på flyplassen som du kjøper. noen hint??? jeg vet at jeg skal holde meg lavt men etter at jeg har flyd igjennom ringen å skla tilbake så får jeg jetjageren etter meg og jeg går under høyde men den forsvinner ikke!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Etter at du allerede har fått jagerflyet etter deg, blir du vel ikke kvitt det bare ved å fly i lav høyde igjen. :roll: Du må bare passe på og være rask når du skal fly gjennom ringen. Raskt opp og raskt den igjen før du blir oppdaget.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skrevet

Merkelig at det skal være så veldig vanskelig da...

*klarte det på første forsøk* :p

Skrevet

Jeg sleit mye med det oppdraget selv. Klarte det faktisk for noen timer siden. Jeg fløy lavt, men måtte høyt opp pga noen trær etter jeg hadde foretatt drop-offen. Dette resulterte i 2 stk jagere som begynte å skyte etter meg. Jeg klarte å dodge 3 stk raketter og begynte å fly lavt. Vips så var jagerene vekk. Resten var greit. (Var faktisk landingen jeg hadde bommet på på flere av forsøkene før dette her)

Skrevet
Merkelig at det skal være så veldig vanskelig da...

*klarte det på første forsøk* :p

kansje det er jeg som suger.. har ikke tollmodighet. klare ikke å bruke de 10 minuttene jeg får :p

Skrevet
Jeg sleit mye med det oppdraget selv. Klarte det faktisk for noen timer siden. Jeg fløy lavt, men måtte høyt opp pga noen trær etter jeg hadde foretatt drop-offen. Dette resulterte i 2 stk jagere som begynte å skyte etter meg. Jeg klarte å dodge 3 stk raketter og begynte å fly lavt. Vips så var jagerene vekk. Resten var greit. (Var faktisk landingen jeg hadde bommet på på flere av forsøkene før dette her)

å lande et fly er jo drit enkelt :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...