Gå til innhold

Synes dere GTA:SA er for lett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes også det er ganske passe. Én ting er at jeg er på 61% allerede, og en annen ting er alle pengene. Likevel må jeg si at jeg koser meg skikkelig med spillet, selv om det er lettere enn samtlige andre GTA-spill.

 

Det er veldig mulig at jeg kommer til å cruise rundt etter at jeg har rundet spillet også, så sånn sett tror jeg holdbarheten er veldig god selv om spillet kan være litt lett innimellom.

Lenke til kommentar

det som iriterer meg er at når det først blir vanskelig, blir det virkeling vanskelig. som en av/på knapp, enten eller

 

jeg slet lenge med "life is a beach" og nå har jeg hatt ganske mange retrys på det 8. lastebil missionet

 

har nettopp klart "black project" (tror jeg det het, når jeg var på erea 69 osv) og synes dette er det beste missionet så langt i spillet

Lenke til kommentar
Synes missionan er altfor lett klarer de aller fleste på første forsøk.

Med holdbarheten er utrolig har spillt det i 60timer nu og er veldig fornøyd.

Ikke en smule lei engang :D

Vil påstå at det bør være et mål når spill designes at folk skal klare oppdrag på et forsøk eller to. Maks tre. Spill er perfekt når en føler at en såvidt klarer det, uten å måtte gjøre samme ting 20 ganger. Vanskelig balansegang, men å gjøre spill så vanskelige at folk må gjøre samme ting treogfjorten ganger er bare et billig virkemiddel for å få spillet til å vare lenger. Det frustrerer spillere. Ja, det er deilig å endelig få til noe, men det er herligere med god og ny underholdning hele tida.

Lenke til kommentar

Zero Mission 1: 11 forsøk før jeg klarte det

Zero Mission 2: 1 forsøk før jeg klarte det

Zero Mission 3: på første forsøket.

 

FPS suger på PS2. hehe. så skyting er ikke enkelt uten autoaim for å si det sånn.

Har Rising Sun og sliter litt med skytinga for å komme videre.

 

Synes at det er akkurat passe. men nå er det vanskelig fordi at jeg må ta over nok territories for å fortsette missions.. Er faen ikke lett med opprør i byen og SNUT overalt. Fort gjort å få 2 stjerner når man skyter vilt etter vagos og ballas.. Har 15 territories nå. Tatt over hele Idlewood og en del på nordsida av Ganton.. Så har en del igjen. Skal knekke ballas før jeg tar vagos. hehe.

Lenke til kommentar

Sliter jeg veldig på de mission der jeg er nødt til å sikte med analogpadene framfor å bruke uzi eller autoaim. Det samme var det i Vice City. Foretrekker derfor autoaim våpen som mp5 framfor lyddempet pistol, m4 etc. Er såpass erfaren med FPS med mus og tastatur på PC at det er veldig irriterende å ikke fikse denne sikteteknikken 100% på ps2. :mad: Alt som heter kjøring derimot er jeg konge på :cool:

 

 

Ellers så sleit jeg litt med Life Is A Beach. Makan til tastehelvette :realmad: !! Ellers så synes snuten er forholdsvis hissig selv på lave wantedlevels. De skyter som bare rakkern etter deg selv med 1 wanted level. Om jeg har 1 eller 4 stjerner spiller ingen rolle. Kjøre fra snuten gjør jeg uansett. Skulle noen slite litt er et enkelt triks å bråbremse når man har snutebil på siden av egen bil i høy fart. Da fyker de forbi. Ellers er det jo kjekt å ha en litt tung og solid bli hvis man vil herje litt med dem.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...