Gå til innhold

Extreme Kabbis Makeover. *Ferdig!*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mini Update

 

Yes! da var plexiglasset i hus! :grin:

har drevet med en del pussing på sidedøra og Psu, er også ferdig med å lakke rammen. Får kansje begynt med å borre i plexien i dag, hvis jeg får tid.

 

men, finner ikke igjen kameraet mitt, (mormi har vist vært her å rydda litt :roll: )

 

men kommer med noen bilder så snart jeg finner det igjen.. :yes:

Lenke til kommentar
Kult prosjekt, men det er en ting jeg lurer på. Hva er en stealt cd-rom ?  :blush:

Litt njuub er det vel lov å være !?  :)

stealth-cdrom er vel at en cdrom er gjemt. så man ikke ser den?

 

akkuratt som stealth-flyene som ikke vises på radar og sånt

Ok takk. Var jo nokså logisk. *Tenke litt lenger neste gang*

Lenke til kommentar

hehe, beklager at ting tar tid.

 

men mangler en cd-rom som jeg ikke får kjøpt før etter jul. det eneste jeg får/har gjort nå er å pusse, og det er jo liten vits å legge ut mange bilder av et halv pussa kabinett... ;)

 

men jeg lover dere, Så fort cd-rommen er i hus skal jeg jobbe flittig med kabinettet. og prøve å få lagt ut minst 1 update i uka.. :thumbup:

 

mvh..

Lenke til kommentar
hehe, beklager at ting tar tid.

 

men mangler en cd-rom som jeg ikke får kjøpt før etter jul. det eneste jeg får/har gjort nå er å pusse, og det er jo liten vits å legge ut mange bilder av et halv pussa kabinett... ;)

 

men jeg lover dere, Så fort cd-rommen er i hus skal jeg jobbe flittig med kabinettet. og prøve å få lagt ut minst 1 update i uka.. :thumbup:

 

mvh..

Hvorfor er alt avhengig av en cd-rom? :hmm:

Lenke til kommentar
hehe, beklager at ting tar tid.

 

men mangler en cd-rom som jeg ikke får kjøpt før etter jul. det eneste jeg får/har gjort nå er å pusse, og det er jo liten vits å legge ut mange bilder av et halv pussa kabinett...  ;)

 

men jeg lover dere, Så fort cd-rommen er i hus skal jeg jobbe flittig med kabinettet. og prøve å få lagt ut minst 1 update i uka..  :thumbup:

 

mvh..

Hvorfor er alt avhengig av en cd-rom? :hmm:

alt er ikke avhengig av cd-rommen, men det er den som er motivasjonskilden min, :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Update

 

ok, ettersom jeg må bli ferdig før Tg, og jeg ikke liker å stresse så gjorde jeg litt i dag også. :cool:

 

 

det første jeg gjorde var å ta en gammel cd-rom, demontere den, og kutte bunnen i to. også skrudde jeg fast viftestyringen på den.

slik at den skal bli lett å feste i kabinettet.

S4200316thumb.JPG

 

har også jobbet med å lage startknapp idag, noe som tok utrolig lang tid, og jeg er enda ikke ferdig. men hadde ikke med meg kameraet når jeg jobbet. derfor ingen bilder.

 

jobbet også med å "pynte" litt på Psu'n. kutta bort den originale vifte grillen og satte på en ny, (tok ikke bilde før, men regner med at de fleste vet hvordan en Psu ser ut bak. ;)

S4200328Thumb.JPG

skal lakke "huset" til Psu'n svart, og pusse litt mere på lokket for en finere finish! :)

S4200330thumb.JPG

 

Har også pussa kabinettet innvendig og bak, og lagt på grunning. senere skal dette også lakkes svart. :yes:

 

det var det for denne gang..

men kommer nok snart en ny update. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En Aldri Så Liten Update!

 

Jadda, da var jeg endelig igang igjen. fant ut at jeg hadde litt dårligere tid enn forventet, ettersom jeg skal på lan i vinterferien også. så da var det bare å sette igang.

 

Etter mye tenking kom jeg fram til at jeg ikke gidder å Pusse hele kabinettet blankt å fint, så jeg bestemte meg for å lakke det svart istede..

 

førts tok jeg på grunning:

S4200014.JPG

S4200016.JPG

Også lakket jeg et par lag:

S4200020.JPG

S4200018.JPG

 

imorgen skal jeg slenge på et par lag til med svart, også klarlakk!

 

Har også jobbet med fronten, skjært hull til Div. komponenter i treplata, som cdrom og viftestyring..

S4200012.JPG

den plata som står bak treplata er plexiglasset. og det skal festes utenpå treplata tilslutt. plexiglasset skal også lakkes svart. :wee:

 

Det var det for denne gang. men skal jobbe mer i morgen.!

 

so stay tuned! :thumbup:

Lenke til kommentar

Takker for positive tilbakemeldinger! :wee:

 

fikk dessverre ikke jobba idag! ble nødt til å prioritere skolearbeid framfor Kabinettarbeid. :hm:

 

men skal prøve å få til en ny Update Før helgen!

 

Btw: Har også bestilt Denne idag! så nå blir det årnings!

og takk til Kverna som hjalp meg med å finne den! ;)

Endret av The_Darkness
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...