Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Byttet skjermkort mistet nettverkskortet?


Anbefalte innlegg

Etter at mitt radeon 9600Pro tok kvelden kjøpte jeg meg et nytt skjermkort. Geforce 6800LE. Jeg byttet skjermkort i maskinen. Formaterte harddisken og la inn windows på nytt. Alt gikk fint. Kom inn i windows og la in drivere for nvidia chipset. Skulle så koble til internett for å laste ned drivere til skjermkortet. Men hva skjer. Joda maskinen finner ikke noe nettverkskort. Jeg går på enhetsbehandling. Står ikke noe om nettverkskort der i det hele tatt. Ikke som installert enhet eller som enhet uten driver. Og jeg har Abit NF7 V.20 som hovedkort. Altså integrert nettverkskort!! Lyd drivere, usb tilkoblinger og alt sånn er installert ogvirker fint. Men nettverkskortet er lissom helt borte. Jeg har satt i nettverkskabelen bak på pc`n også og det lyser grønt som vanlig. Lyset slukker hvis jeg tar ut kabelen.... Og har desverre ikek noe annet pci nettverkskort jeg kan prøve med her.... Har formatert og lagt in alt på nytt mange ganger før.... HVa i all verden kan være galt? HVOR tok nettverkskortet mitt veien? Prøvd å formatere og legge inn på nytt 2 ganger nå også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...