Gå til innhold

6800gt 256mb til 3395,-


Cs-mannen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke prøvd på noe overklokking enda (kommer snart), og har bare kjørt 3DMark05 en gang, med 66.74 driverne. (Eneste versjon jeg har prøvd hittil). Fikk 4511 poeng, vet ikke helt om det er bra eller dårlig for et 6800GT på standard hastighet. Kjørte en Doom3 benchmark i 1600x1200 HQ, fikk rundt 38 FPS, er det noe bra? På mitt gamle Radeon 9800 fikk jeg 40 FPS i 1024x768 HQ, så en forbedring er det iallefall. :)

 

 

Edit: Maskinvaren min kan du se i profilen.

 

Edit2: Glemte å si at 4xAA og 8xAF var med i Doom3 benchmarken. (Men ikke på Radeon 9800 kortet :p)

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Så lenge kortet funker fett i spill, DRIT i 3dmark03... og det er litt dyrt ja men det er et GS (golden sample) kan klokkes til ultra uten å miste garanti :thumbup:

også er det bundlet med doom3 (som koster fra 300-600kr. i butikkene)

 

diss: det enkleste å gjøre for å få svar på ditt spørsmål er å sende en mail til psdata og spørre!

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Dette Aopen kortet på psdata, er det "ukens tilbud" eller er det standard prising på kortet?

 

Er det mulig å sette på vannkjølingsblokk? Jeg har asetek waterchill sett og kjøler idag et radeon kort, men jeg fikk med monteringskit for nvidia kort også, tror dere dette passer?

Lenke til kommentar
Så lenge kortet funker fett i spill, DRIT i 3dmark03... og det er litt dyrt ja men det er et GS (golden sample) kan klokkes til ultra uten å miste garanti :thumbup:

også er det bundlet med doom3 (som koster fra 300-600kr. i butikkene)

 

diss: det enkleste å gjøre for å få svar på ditt spørsmål er å sende en mail til psdata og spørre!

joda.. den funka fint i doom3.. ultra high @ 1280 * 1024 uten lagg.. lå vel på ca 60 fps (før han begynte å skyte/monstre kommer osv) .. AA og AF var sikkert av..

 

Hvilket program bruker man til å klokke skjermkort ? rivatuner ? jeg har hørt noe snakk om pipelines.. har ikke helt fått med meg hva det er for noe .. Noe greier i kjernen ? :dontgetit:

 

noen som vil gi meg en liten forklaring.. :) ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...