Gå til innhold

Ny farge på cd-brenner og floppy


Anbefalte innlegg

Har nettopp bestillt et sort kabinett, men cd-brenneren og floppyen er i klassisk beige stygg farge. Det går jo ikke...

Prøvde å tusje floppyen med en sort tusj, men det ble ikke akkurat pent.

Hvordan får jeg finest mulig finish på dem? Spray, maling??

 

Takker for alle svar! :)

 

XP

Endret av sivertxp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør gjøre det sånn du gjør med alt man lakker.

Skaff deg et veldig fint sandpapir og puss ned litt. Det kan være lurt å ha på et lag med grunning, la det tørke, så 2-3 lag med lakk. Så tar du et par lag klarlakk på toppen. Husk å kjøp lakk fra samme produsent, noen lakker reagerer nemlig med hverandre, og de at det begynner å koke på floppydisken din er vel ikke noe stas.

Lenke til kommentar

Dette hjelper for så vidt ikke deg, men hadde du ikke spart deg for en del arbeid hvis du hadde kjøpt svart floppy- og CD-stasjon?

 

Nå finnes det jo selvsagt folk som synes alt blir så mye bedre hvis de får gjøre noe selv, det kan jo hende du er en av dem, da. Og det er det selvsagt ikke noe galt i.

Lenke til kommentar
Dette hjelper for så vidt ikke deg, men hadde du ikke spart deg for en del arbeid hvis du hadde kjøpt svart floppy- og CD-stasjon?

 

Nå finnes det jo selvsagt folk som synes alt blir så mye bedre hvis de får gjøre noe selv, det kan jo hende du er en av dem, da. Og det er det selvsagt ikke noe galt i.

Går mer på økonomi. Billigere å fikse de jeg allerede har enn å kjøpe nye. Og jeg har mer enn nok tid til å gjøre det, så det er ikke noe stress. :)

 

XP

Endret av sivertxp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...