Gå til innhold

GTA:SA - Supply Lines *spoiler -> info om mission*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette missionet er virkelig det vanskeligste og mest irriterende jeg noensinne har vært borti på hvilket som helst spill. Jeg mener, det er greit nok av og til å ta alle delivery boysene men at de skulle gi så lite bensin til det fordømte flyet er virkelig en gigantisk feilkalkulering. Hvis noen har gode tips på hvordan ta det missionet, er det sikkert mange som setter pris på det.

Jeg har forresten klart det, men føler det var mest flaks.

Hei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynn med den nærmeste bilen først. Den bør du ta igjen i svingen rett sør for Zeros butikk. Lander du på bakken er det lettere å holde seg bak bilen. Skyt han som kommer ut. Så tar du prikken som ligger sør for der du står (synes å huske det var en sykkel, men mulig jeg husker feil.) Til slutt tar du de to prikkene som går nord i byen. Mens du kjører nordover se hvilken vei prikkene går, og prøv og møt den som er nærmest deg. IKKE fly dit prikkene har vært, men heller dit de er på vei.

Jeg klarte de selv ganske kjapt følte jeg, men det var ikke mye bensin igjen når jeg landa...

Skrevet

Det synes jeg var et enkelt mission. I forhold til det missione før det. der man skal skyte ned de flyene brukte 2tima for å klare det.

Var bra lei da :no:

Skrevet
Det synes jeg var et enkelt mission. I forhold til det missione før det. der man skal skyte ned de flyene brukte 2tima for å klare det.

Var bra lei da :no:

MEN du var nok SÅ fornøyd da du endelig klarte det? ;) ...litt av sjarmen, det vettu :)

Skrevet

Detta oppdraget må værra en av de mest irriterende oppdrag noen gang i hvilken som helst spell!

Jeg tenkte at jeg hadde klart det med engang jeg sprang den siste bilen.. men neeeii da.. jeg må tilbake tell bygningen istedenfor :ermm: , er litt vanskelig uten bensin.

Skal prøva detta oppdraget en gang tell... så gir jeg opp.

P.S Å fly skulle vert MYE enklere!

Skrevet

Klarte det netopp.

Et lite råd; Ta mopeden som er tell venstre først, så tar du vanen som er lengst borte, så kan du ta vanen som begynner rett ved siden av deg.

Så er det bare å fly bort tell de 2 siste, ta motorsykkern der først og så den siste vanen. Den siste mopeden er den som vanligvis avgjør om du klarer det eller ikke, klarer du den uten problemer, så burde det gå bra.... sålenge det er nok bensin..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...