ØysteinT Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Gå til (engelsk versjon av XP): Start Menu -> Run og skriv så inn dette: steam://backup og trykk ok. Du får da opp en dialogboks fra steam om hva du vil ta backup av. Bare følg instruksene programmet gir og du vil få en fil (eller filer ettersom hva du velger) som du kan brenne på DVD eller CD som sikkerhetskopi. Øystein Endret 9. november 2004 av ØysteinT
DjNeo Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Gå til (engelsk versjon av XP): Start Menu -> Run og skriv så inn dette: steam://backup og trykk ok. Du får da opp en dialogboks fra steam om hva du vil ta backup av. Bare følg instruksene programmet gir og du vil få en fil (eller filer ettersom hva du velger) som du kan brenne på DVD eller CD som sikkerhetskopi. Øystein Det samme får man opp hvis man høyreklikker på et av spillene i Play Games listen.
Caddy Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Evt så går man inn i \Steam\SteamApps og kopierer alle filene der til en dvd eller 3... Når man da skal ha ting inn igjen etter feks en formatering, så er det bare å installere steam, kopiere inn filene igjen, også logge på steam accounten din...
TCi Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Kanskje dette kunne legges som "sticky", slik at man slipper lignende tråder i fremtiden!?!
rvenes Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Var 2 sekunder i fra og mekke ny post om akkurat dette. Eg hadde OS på C: og steam installen på F: No har eg OS på D: og Steam på E: Er det da noken fleire trix man må gjere for og få ting til og fungere? (enn det som er beskrevet i denne posten)
likferd Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Var 2 sekunder i fra og mekke ny post om akkurat dette. Eg hadde OS på C: og steam installen på F: No har eg OS på D: og Steam på E: Er det da noken fleire trix man må gjere for og få ting til og fungere? (enn det som er beskrevet i denne posten) Det er ikke verre en å installere Steam på nytt i den mappen du har fra før.
rvenes Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Gjorde det... men det funka dårlig... hl2 og cs:s fungerte ikkje då...
likferd Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Gjorde det... men det funka dårlig... hl2 og cs:s fungerte ikkje då... At hl2 ikke virker er jo ikke så rart Du mener at den ikke finner de nedlastede filene fra preload? Tror du bare må begynne å laste ned på nytt, så finner den ut at du har filene.
rvenes Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 den laster ned litt no, kanskje ein update som kom? men ser ut til og virke... etter at eg installerte i ei ny mappe og flytta filene over. CS:S var jo alt borte vekk på også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå