Gå til innhold

Får ca 900 score med 3dmark05 med fx5700u

Mickidod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det bra?

holler det til å spille de spillene som kommer ut, som fks, Haflife 2

i nedsatt grafikk ja, har ikke sjanse til å ha det på full grafikk. til å med 9800 xt komer til å slite med hl2 på full grafikk :whistle:

Skrevet
nedsatt grafikk ja, har ikke sjanse til å ha det på full grafikk. til å med 9800 xt komer til å slite med hl2 på full grafikk

Nå shit man, så rett så rett. Er selv redd for at 9800XT ikke klarer HL-2 på fult! :no:

Skrevet

slik jeg ser det nå så kommer jeg til å greie hl2 med full graffikk jeg har gf fx5700 256minne.... jeg vet ikke hvordan det fungerer.. men jeg har cs source som jeg kjører med en aa 4x og resten full grafikk.. no lagg

Skrevet
men du man klarer nok hl2 på høy grafikk med et 9800xt kort, men jeg tviler på at det går på fult. det trenger du et x800xt kort for

den skal jeg støtte deg på, jeg tror at mitt system ikke klarer det perfekt med full grafikk da, litt små fps dropp ov og til komme rsikkert til å skje :cry:

Skrevet

FX5700 er nok ikke noe state-of-the-art for og si det slik. Det vil nok takle Half Life 2, men det er veldig begrenset.

Edit: Faen!.. hvorfor sier dere "full grafikk".. Grafikk er bare en betegnelse. Det heter høyest kvalitet/bildekvalitet.

Skrevet

Skal du kjøre hl 2 på full grafikk (oppløsning, detaljer, AA og AF) så må du nok ha et skjermkort som tilsvarer x800 / GF6800 og oppover --> 9800 XT har langt fra noen sjanse på toppen.. gløm det.. og ditt fx kort ... tja.. det sier seg sjøl hvor i landet det ligger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...