Dʋgɢtung Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Har hatt den på nedlasting siden klokka åtte i går kveld sånn ca vil jeg tro. Den er på 61% nå. Går ikke veldig fort med andre ord. Den har ligget på alt mellom 10 og 30 kb/sek. Frustrerende å vite at den ikke bruker mer enn 10% av linjekapasiteten når den går på det raskeste Laster den ned både til den bærbare og den stasjonære, og begge ligger så å si likt. Har strupa uploaden til 1kb/sek, så det er ikke det som er problemet. Synd at det skal ta så langt tid
hasuwest Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Om bittorrent download klienten blizzard har laget er som endel andre bittorent klienter, så kan programmet være laget til å strupe downloaden dersom man har kuttet uploaden. Jeg fikk værtfall mye dårligere download når jeg satt limit på uploaden. Men om alle kutter upload speeden, vil det jo gå ganske tregt å laste ned for alle.
Dʋgɢtung Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Jajøss! Med en gang jeg fjernet limiten på uploaden gikk uploaden opp høøøøyt. Samtidig gikk downloadraten opp til mellom 25-35 kb/sek istedet for. Får la det være sånn, siden jeg kun spiller FM, sitter her på forumet og skriver en psykologioppgave i Word. Trenger ikke allverdens båndbredde for det gitt
Axefjord Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 (endret) Lastet ned "worldofwarcraftopenbeta.zip" fra fileplanet. Pga. noen utstabiliteter i nettet, måtte jeg resume noen ganger og den endelig filen har et error. Klarer å extracte men får bare disse filene: installer tome.mpq installer tome 2.mpq installer tome 3.mpq installer tome 4.mpq directx (mappe) Hvilken fil mangler jeg og er det noe sted jeg kan få tak i den fila? Hvis noen kan legge den opp filen/filene ville jeg vært ekstremt takknemlig Endret 10. november 2004 av blackninja
ahdrage Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 blackninja: Finn torrent fila til wow, rename den mappa som du har zippa filene ut i, til det samme som torrent programmet gjør når den lager ei ny mappa for nedlasting av spillet.. Start så torrenten på nytt og henvis den til mappen som du har zippa ut filene til. Den vil da sjekke om du har alt, og da eventuelt laste ned manglende filer.. Vanskelig og forklare, men spør hvis du ikke får det itl...
Jazzcat Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Lastet ned "worldofwarcraftopenbeta.zip" fra fileplanet. Pga. noen utstabiliteter i nettet, måtte jeg resume noen ganger og den endelig filen har et error. Klarer å extracte men får bare disse filene: installer tome.mpq installer tome 2.mpq installer tome 3.mpq installer tome 4.mpq directx (mappe) Hvilken fil mangler jeg og er det noe sted jeg kan få tak i den fila? Hvis noen kan legge den opp filen/filene ville jeg vært ekstremt takknemlig Bruk Winzip når du pakker ut
Cappo Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Hihihi! Alt det tullet dere driver med da. Tok meg 2 timer å laste ned Open Beta fra DC.
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Noen som har veldig lyst til å gi bort en accaunt til meg?
Axefjord Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 blackninja: Finn torrent fila til wow, rename den mappa som du har zippa filene ut i, til det samme som torrent programmet gjør når den lager ei ny mappa for nedlasting av spillet.. Start så torrenten på nytt og henvis den til mappen som du har zippa ut filene til. Den vil da sjekke om du har alt, og da eventuelt laste ned manglende filer.. Vanskelig og forklare, men spør hvis du ikke får det itl... kjempegod ide! Tusen takk bruker forresten winace
saxin Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Woohooo! Nå er det endelig min tur til å spille! Straks ferdig med innstallasjonen..
Andre88no Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Er det for seint for meg å kunne spille betaen når jeg ikke har laget meg acount?
zero_time Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 (endret) Er det for seint for meg å kunne spille betaen når jeg ikke har laget meg acount? Det er det nok med mindre nokon gir bort en account til deg. (Eller registreringen skulle åpne igjen, men det er lite truleg). Endret 10. november 2004 av zero_time
Chasseur Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 (endret) Laster ned nå, hva mer trenger man en og laste det ned? en slags "cd-key"? EDIT: bah, har mer i upload speed en det jeg får lastet ned, føler meg lurt av alle andre som laster ned... Endret 10. november 2004 av LordZyfeX
Xeenon_ Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Jeg har open beta account! Men PCen gikk føyka i dag
Lapette Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 (endret) jeeeg fikk!!! Hurra, jeg gleder meg så mye at jeg tror nesten jeg må droppe skolen når det kommer! Skal bli den beste av de beste!! Er 45% nå! Hvordan setter man på uppload limit? Den stjeler jo all download speeden jo! Hjelper ikke å ha 2mbit når det bare går i 25 :\ Endret 10. november 2004 av Lapette
Axefjord Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 blackninja: Finn torrent fila til wow, rename den mappa som du har zippa filene ut i, til det samme som torrent programmet gjør når den lager ei ny mappa for nedlasting av spillet.. Start så torrenten på nytt og henvis den til mappen som du har zippa ut filene til. Den vil da sjekke om du har alt, og da eventuelt laste ned manglende filer.. Vanskelig og forklare, men spør hvis du ikke får det itl... kjempegod ide! Tusen takk bruker forresten winace Fullførte de siste 2mb'ene på nedlastingen ved hjelp av bittorent, men .zip-fila er fortsatt skada *laste ned på nytt* bruker nyeste versjon av winace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå