Gå til innhold

[GTA]Hvordan bli kvitt muskler!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Liker å ha min biff, jeg. Lite fett og mye muskler. Det sier seg selv at mest mulig muskler er bra når "body health" (eller hva det heter), altså totalen, går opp jo mer du trener, løper og sykler. Uansett om musklene er på topp, får man bedre totalhelse av å løfte litt i blant.

Lenke til kommentar
Liker å ha min biff, jeg. Lite fett og mye muskler. Det sier seg selv at mest mulig muskler er bra når "body health" (eller hva det heter), altså totalen, går opp jo mer du trener, løper og sykler. Uansett om musklene er på topp, får man bedre totalhelse av å løfte litt i blant.

Det er helt riktig...Men det er ikke alle jentene som du dater som liker muskler..

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Du trenger stort sett ikke om å spise i spillet egentlig, kun hvis du trenger mer liv. Jeg har aldri opplevd at han har blitt sulten hvertfall :p

Det har jeg ;)

Det tar ganske lang tid (heldigvis), men han blir sulten tilslutt, og da forsvinner muskler m.m. som sagt veldig fort.

Når du saver, blir det regnet som spising og soving. (og i tillegg får man fullt liv)

Lenke til kommentar
Svømming gjør at musklene forsvinner litt kjapt, ja. Men det går litt sakte for dèt.

Og hvorfor svare på en så gammel tråd? Svømme, jada, jada.

For å slippe å opprette en ny og bli hudfletta pga det...

 

Men nå blir man jaggu hudfletta for å ikke å opprette nye tråder...

 

Hva skal man gjøre?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...