anon12234 Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 hei, flere en meg som er nervevrak når det gjelder open beta plass?, sitter å refresher www.worldofwarcraft.com siden hvert 5 minutt . MÅ HA PLASS!!!!!!
firberblad Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Har spilt closed beta et par dager nå og kan ikke si annet enn at jeg er mektig imponert.
apoxdigital Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 hei, flere en meg som er nervevrak når det gjelder open beta plass?, sitter å refresher www.worldofwarcraft.com siden hvert 5 minutt . MÅ HA PLASS!!!!!! Sitter og gjør noe av det samme Tenkte å se en liten episode av ett eller annet som varer i en halvtime så går det fortere unna
PcT Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 gutta.. det blir ikke fullt på 5 min.. det tar nok et par timer eller 1 dag før det er fullt
Zindre- Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Man vet aldri, jeg skal sitte nevrotisk her til jeg har signa inn
ÖzzY Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 hei, flere en meg som er nervevrak når det gjelder open beta plass?, sitter å refresher www.worldofwarcraft.com siden hvert 5 minutt . MÅ HA PLASS!!!!!! Sitter og gjør noe av det samme Tenkte å se en liten episode av ett eller annet som varer i en halvtime så går det fortere unna "snart begynne malcolm i midten så der går der en halvtime " Sa nettopp det til en kompis av meg. Tiå går så ei snigla seie eg bare
PcT Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Gleder meg nå--! men det tar jo nesten en dag å laste ned 2.5 gb da
Zindre- Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Vi vet ikke, men har ordna meg for sikkerhets skyld.
apoxdigital Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Må man signe opp med proxy? De måtte jo ikke det for "final stress test", så da tviler jeg her og
Zindre- Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Vil vel tippe det, men har sikra meg der også
PcT Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 bare å ta en tur til : http://www.mongabay.com/igapo/zip_codes/CA.htm
anon12234 Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 me2, men er redd for at noen andre bruker samme proxy..... men kan noen vise meg en side med zip postal codes på?, lurer litt på de jeg har fra før.... eller kan noen poste en til meg?
apoxdigital Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Hvordan skal jeg få meg US proxy da ? (hvis jeg må)
Zindre- Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Henrik tror ikke at det har noe å si at flere bruker samme proxy, dette er open beta, tror du kan regge deg flere ganger faktisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå