Gå til innhold

Langt flere spillere enn creeps ved release?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si at f.eks. 70 000 skandinavere starter å spille WoW på utgivelsesdagen. Blir det ikke litt vel mange på engang? Blir jo et stort overtall av spillere enn det er av creeps?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved endelig release skal det vel såvidt jeg har skjønt være raskere spawn-tid også. Dessuten blir det jo da mer viktig å spille sammen, ikke bare tusle rundt aleine.

Det blir vel sikkert flere "lokale" servere etter hvert også, får man jo håpe!

Skrevet

Skal 70.000 spillere spille på en server da? Er det en "Utgivelsesdato-stor-100.000-limit-server" som vi får spille på ved release eller? :p

Kan jo være at jeg tar feil men det er vel ikke noe sånt som en "Utgivelsesdato-stor-100.000-limit-server"?

Skrevet

lol, tror ikke dette er noe å bekymre seg over... det kan til tider være ganske mye folk i newbie områdene, men ikke så altfor ille... De kommer til å sette opp haugevis med servere... det er jo 16stk bare i betaen nå. De sikter mot ca. 3000 spillere på hver server.

Skrevet

Jeg synes til tider at det er _altfor_ mange folk i newbie områdene. Er veldig mye kill-stealing. Selv områder rundt i starter-steder er det packed. Bruker jo timer på å fullføre questene (spesielt loote-quest).

F.eks I Azeroth som Dwarf/Human er det så og si fullt i Westfall/Elwynn Forest/Don Morough, litt mange i Loch Modan/Redridge Mountains. Kommer man litt mer vekk fra newbie områdene blir det akseptabelt (eks. Duskwood++).

Men spiller rocker fordi! Er bare litt kipt å spawn-campe ofte i starten.

Skrevet (endret)

Nja, EQ2 er nok ikke mindre enn WoW, og EQ2 releasen gikk helt Knirkefritt, masse nok monster, absolutt ingen lagg, og da bør vel Blizzard greie å gjøre der samme, skal nok ikke spille WoW selv, hvertfall ikke med det første, holder meg for tiden til Horizons EQ2, og snart D&D Online (8.Januar 2005!:))

Dårlig å se at WoW ikke har fixet kill stealing problemet, men på en måte greit også, da det er fritt vilt over alt.

Endret av Snabben
Skrevet
Jeg synes til tider at det er _altfor_ mange folk i newbie områdene. Er veldig mye kill-stealing. Selv områder rundt i starter-steder er det packed. Bruker jo timer på å fullføre questene (spesielt loote-quest).

F.eks I Azeroth som Dwarf/Human er det så og si fullt i Westfall/Elwynn Forest/Don Morough, litt mange i Loch Modan/Redridge Mountains. Kommer man litt mer vekk fra newbie områdene blir det akseptabelt (eks. Duskwood++).

Men spiller rocker fordi! Er bare litt kipt å spawn-campe ofte i starten.

Hvis du slår første slaget og noen andre slår siste slaget så får de ikke en dritt og du får alt det som du skal få, xp, loot og det hele ;)

Skrevet (endret)
Er veldig mye kill-stealing.

Det er umulig å kill-steal'e i WoW

Okei jeg mente det ikke sånn. Let me rephrase:

Er veldig mye tag-stealing. Altså ganske mye kriging om tagsene, og det kan være ganske frustrende med mange griske personer rundt om.

Endret av Jan Åge
  • 4 uker senere...
Skrevet
Er veldig mye kill-stealing.

Det er umulig å kill-steal'e i WoW

Okei jeg mente det ikke sånn. Let me rephrase:

Er veldig mye tag-stealing. Altså ganske mye kriging om tagsene, og det kan være ganske frustrende med mange griske personer rundt om.

så wow har ikke noe anti kill steal system fordi folk kan komme og tagge creepet først? det er jo helt latterlig å si .

Skrevet

OMG for noen noobs det er her... Du kan frag kille vis du er i partyet med han andre,for då kan man skifte på sånt at alle får noe men han som tar det siste slaget får det beste som er i creep.

Skrevet
OMG for noen noobs det er her... Du kan frag kille vis du er i partyet med han andre,for då kan man skifte på sånt at alle får noe men han som tar det siste slaget får det beste som er i creep.

looting rights du snakker om? jeg skjønner ikke hva det har med denne saken å gjøre, når du er i partyet med personen som skal ta samme creep så heter det ikke frag kille det heter sammarbeid i partyet , looten kan settes på mange ting feks master looter ,need before greed,roll dice osv

Skrevet
La oss si at f.eks. 70 000 skandinavere starter å spille WoW på utgivelsesdagen. Blir det ikke litt vel mange på engang? Blir jo et stort overtall av spillere enn det er av creeps?

Du vet at det ikke er 70 tusen på samme server ja?

Og det er 6 forskjellige startesoner alt etter hvilken rase du velger, så nei, dette er det utrolig lite sjangs for at skjer..

Skrevet
Poenget med å bringe en måned gammel psot opp?

om den så hadde vert 100 år gammel og anti frag theiv systemet har vert heletiden så er det jeg diskuterer om poenget.

Skrevet

Hei.

Tror Blizzard et eller annet kort i ermet når det gjelder akkurat det.

Men tenkte på det at hvis ca. 50 000stk. startet som NE, ville bli masser av mulighet i å få hjelp :thumbup:

Mvh Birger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...