Gå til innhold

Nytt skjermkort - har ca. 2000 å bruke.


Wizendraw

Anbefalte innlegg

Mitt 9800pro-kort yter alt for dårlig ifht. det det skal, derfor har jeg tenkt til å kjøpe nytt. (Har klokka det, pluss at jeg har tatt av originalkjøler, så jeg tror garanti er en tapt sak).

 

Jeg har akkurat nå 2000 kroner jeg kan bruke på skjermkort, kan sikkert få lånt noen hundre til hvis det trengs. Evt. må jeg vente til neste lønning, altså om en mnd (vil da få 2500 til).

 

Kikka litt på 6800LE fra netshop (vil helst kjøpe derifra), men jeg vet ikke hvordan ytelsen egentlig er på det kortet? Har også hørt en del negativt ang. kvalitet, men det kan jo bare være ondsinnede rykter.

 

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mitt 9800pro-kort yter alt for dårlig ifht. det det skal, derfor har jeg tenkt til å kjøpe nytt. (Har klokka det, pluss at jeg har tatt av originalkjøler, så jeg tror garanti er en tapt sak).

 

Jeg har akkurat nå 2000 kroner jeg kan bruke på skjermkort, kan sikkert få lånt noen hundre til hvis det trengs. Evt. må jeg vente til neste lønning, altså om en mnd (vil da få 2500 til).

 

Kikka litt på 6800LE fra netshop (vil helst kjøpe derifra), men jeg vet ikke hvordan ytelsen egentlig er på det kortet? Har også hørt en del negativt ang. kvalitet, men det kan jo bare være ondsinnede rykter.

 

Takknemlig for svar :)

et nytt 9800 pro koster oppunder 2000 kr så det ville vært jærskla dumt av deg å kjøpe et annet kort til ca 2000 kr :!:

 

Vent heller til du får de 2000 kr ekstra og bruk 4000 på et kort..

Lenke til kommentar
et nytt 9800 pro koster oppunder 2000 kr så det ville vært jærskla dumt av deg å kjøpe et annet kort til ca 2000 kr :!:

 

Vent heller til du får de 2000 kr ekstra og bruk 4000 på et kort..

Er klar over det, men poenget er mer at jeg trenger et nytt kort enn at det skal være bedre enn det jeg har. Men jeg har vel kommet til den konklusjonen selv og, vile bare høre noen synspunkter på det.

 

Noe av problemet med det jeg har er at skjermbildet rister nesten umerkelig, men likevel litt. Derfor er det fristende å få seg et nytt kort så fort som mulig, men jeg overlever vel alltids.

Lenke til kommentar
et nytt 9800 pro koster oppunder 2000 kr så det ville vært jærskla dumt av deg å kjøpe et annet kort til ca 2000 kr  :!:

 

Vent heller til du får de 2000 kr ekstra og bruk 4000 på et kort..

Er klar over det, men poenget er mer at jeg trenger et nytt kort enn at det skal være bedre enn det jeg har. Men jeg har vel kommet til den konklusjonen selv og, vile bare høre noen synspunkter på det.

 

Noe av problemet med det jeg har er at skjermbildet rister nesten umerkelig, men likevel litt. Derfor er det fristende å få seg et nytt kort så fort som mulig, men jeg overlever vel alltids.

Ta og vent du, uansett.. Er jo fryktelig dumt å kjøpe et kort i samme ytelses klasse - selvom det du har er litt rart.. Bruk nå ihvertfall 3 lapper på et nytt kort da..

Lenke til kommentar
Mitt 9800pro-kort yter alt for dårlig ifht. det det skal, derfor har jeg tenkt til å kjøpe nytt. (Har klokka det, pluss at jeg har tatt av originalkjøler, så jeg tror garanti er en tapt sak).

Bare sett på orginalribba og send det tilbake. Så lenge du ikke har synlig ødelagt det, tror jeg ikke du vil få noen problemer. Jeg fikk selv et defekt kort (artifacts) og testet med bedre kjøleribbe før jeg sendte det tilbake (ville ikke sitte for lenge uten spill-maskin). Opplevde ingen problemer på reklamasjonen og fikk nytt kort

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...