Sjenever Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Jeg er på utkikk etter Cd-visittkort. Noen som vet hvor jeg får tak i slike? Vet de hadde det hos Clas Ohlson, men ser ikkje ut til at de har slike lengre.
sofTest Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302763&cks=PRL
SS7 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Jeg hørte med Verbatim for en stund siden ang disse cd'ene. Fikk til svar at de ikke var i produksjon mer. Just fyi
fxwz Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Så det er fullt mulig og brenne alle slags filer på disse cdene? Spille de av på cd spiller?
Skagen Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 (endret) Vil tro disse CD'ene fungere som normale CD'er, bare at de er kutte ut i visitkort størrelse. Da det mangler et større areal på disse kuttete CD'ene i forhold til vanlige CD'er er derfor størrelsen bare ~10% av vanlige CD'er(Vanlig 74min = ~650 MB, disse visitkort-CD'ene er på 60 MB) Om de kan spiller i vanlig CD-spiller kommer an på spillere - om den tar CDR eller ikke. Vil tro nesten alle nyere CD-spillere tar CDR da det har blitt så populært å brenne egne CD'er de siste årene. At CD'en er kuttet ut har ingen betydning så lenge den er balansert og ikke begynner å "hoppe" rundt når den begynner å rotere. Endret 7. november 2004 av skag1
slettet Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 obs obs. Ikkje bruk cder med "unormal" form i slot-in spillere! Det kan resultere i defekt spiller, eller verre.
WhiteFire Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Har du planer om å printe på de? Isåfall, sier du fra hvordan det går ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå