Gå til innhold

Kjærlighetsproblem: En som prøver å ta dama mi!


salah

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har en del problemer med ei jente jeg er dødsforelska i!

 

Problemet er rett og slett at en kamerat av meg prøver å ta "dama" mi fra meg.

 

Jeg har lenge vært forelska i den jenta, og sist fredag sendte hu en melding til meg hvor det sto "Hei... Du er veldig veldig søt du"

 

Og jeg sendte tilbake og det ble masse flørting. Faktisk så mye at da søndagen kom, hadde jeg sendt henne 180 meldinger, pluss alt det vi hadde snakka på MSN.

 

Og på mandag etter skolen skriver hu på en melding "Hey sexy. Du jeg må fortelle deg noe... jeg tror jeg er forelska i deg"

 

Og jeg skrev da tilbake til henne at jeg også var dritforelska i henne.

 

Så på denna fredagen ble alle vennene mine (og sannsynligvis hennes og) lei av at vi ikke tørte å møte hverandre i friminutta eller etter skolen, så de tvang og bort til hverandre.

 

Jenta ble like flau som meg og sånt, og det endte opp med at hu løpte opp fordi hu var sjenert.

 

MEN igår kveld så får jeg vite at en fyr (han er faktisk kameraten min, men ikke så nær) også er forelska i jenta og skriver på nicket sitt på MSN "**** ER VERDENS GALESTE, KULESTE OG SØTESTE JENTA SOM FINNES(L) KJEMPE GLAD I DEG :'("

 

Så hu blir likt av to stykker..

 

Hu skriver på nicket sitt at jeg har dødspene øyne og at hu ikke kan leve uten meg og at jeg er alt for henne... men jeg har en følelse om at han prøver å ta henne fra meg. Jeg fortalte dette til de nærmeste vennene mine og de sa bare "Det tør han ikke vettu... hvis han prøver seg banker jeg han".

 

Men er det slik det skal være? Er det "greit" at han blir banka opp hvis han prøver å ta jenta fra meg?

 

Jeg er dødsforelska i henne og jeg har kjærlighetssorg allerede!!

 

PS: Vi har sendt over 180 mld på noen dager til hverandre...

 

Kan noen vær så snill hjelpe meg? Hva skal jeg gjøre?! Jeg er desperat!

Jeg er så glad i den jenta.

 

Hu sier både til meg og venninnene hennes at jeg er den eneste for henne. (Hehe jeg fikk ei av venninene hennes til å fortelle meg en del.. blant annet sier de at jeg er det eneste hu snakker om :D )

 

Jeg er populær på skolen (Ja greit, men i hvertfall i forhold til han andre gutten) og jeg får masse støtte blant alle sammen, kamerater eller ikke kamerater.

 

Jeg er venn med hele skolen og jeg har aldri problemer med å spørre folk om kjærligheten, men ikke når det gjelder henne, for hu likte en gutt før hu ble kjent med meg!

 

Så hvordan kan jeg snakke med hu jenta? Eller gutten? Gutten sier "uansett hva du sier så er jeg glad i henne". Men jenta sier at de bare er venner!

 

Jeg er hjertlig takknemlig for all hjelp!! Please hjelp meg de som kan, jeg er dødsforelska :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må jo bare bite tenne sammen og be henne på date eller noe. Be henne med på kino fks, det er en god start hvis begge er sjenerte. Vær mest mulig sammen med henne i real life, ikke bare på MSN og SMS. Siden du kjenner han fyren, så er det jo bare å spørre. Skjønner at det er vanskelig, men her må du være litt frempå for at det skal kunne fungere.

 

Lykke til ihvertfall.

Lenke til kommentar

What AnAnAs said :thumbup:

 

At flere liker dama di kan du jo ta som et kompliment, og hvis sleezeballen prøver seg har du jo (som du har sagt) en vennegjeng som kan.. om ikke banke han opp, prøve å få han til å skjønne at hun allerede er tatt :p

 

edit: mye trafikk her visst

Endret av orcblood
Lenke til kommentar

Løp og løp.... Hu gikk da vennene gikk.

 

Jeg sa til henne på MSN at jeg skulle ta hevn på skolen på mandag ved å rope at at jeg elsket henne :p

 

Men hu ba meg komme bort til henne og vennina hennes på mandag, så det har jeg tenkt til å gjøre...

 

Jeg har bare ikke lyst til å få den meldingen om at hu liker en annen, for da blir jeg knust!!

 

Hva skal jeg si til gutten da?

 

Takker for mer hjelp!

Lenke til kommentar

Date er det verste jeg vet om selv om jeg aldri har vært på date.

 

Jeg har lyst til at hu kan komma bort til meg eller at jeg kan komme bort til henne, men jeg skal ta henne med ut i friminuttet på mandag.

 

Jeg lider av kjærlighetssorg jeg allerede :no:

 

Så glad er jeg i henne!

Lenke til kommentar
Som sagt, ta henne med på Kino. Kanskje noe å spise et sted også. Friminutt blir litt lite å bli kjent med hverandre på. Aldersforskjellen er jo bare et år. :)

En av grunnene til at jeg liker hu er at hu er den frekkeste jenta jeg vet om.

 

Det er derfor jeg liker henne... men når hu møter meg tør hu ikke engang å si hei!

 

Kanskje vi skulle tørre å snakke til hverandre først?

 

Altså jeg har snakket med henne før og sånt... hu har alltid synes at jeg har vært dritsøt...

 

Men etter at hu i et friminutt sendte en melding om at jeg var digg, fin osv så har hu holdt seg på den andre enden av skolen.

 

Ihvertfall han får ikke ta henne fra meg :cry:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt hva problemet er. Du er forelsket, hun er forelsket. Så er det en stakkars nerd som er forelsket i henne i tillegg. La nå han være i fred. Han lider sikkert nok som det er. Han sitter sikkert hjemme og depper i visshet om at han aldri får henne. Uansett så må han få lov til å være glad i henne hvis han vil. Å banke noen opp pga det blir for dumt og barnslig. Og slutt å få hele skolen mot han. Det er for dumt.

Lenke til kommentar

Fort deg før tida løper fra deg. Det er rart hvor fort man skifter

mening i den alderen!

Ta kontakt med henne privat.

Da slipper du alle "tilskuerne".

 

Det er et ordtak som heter:

Det er bedre å angre på ting man har gjord enn å angre på alle

ting du ikke fikk gjort.

Tro meg, det stemmer!

Lenke til kommentar
Jeg er 15 og hu er 14.

 

Ja jeg vet det er aldersforskjell men jeg får ikke gjort noe med det. Hu er den eneste jeg er glad i...

:!:

 

måtte bare le litt når jeg leste dette.. aldersforskjell du liksom. det er jo bare snakk om noen måneder imellom dere!

 

 

og for å komme tilbake til topic så er det jo ikke noe problem, ring hun du snakker om idag og spørr ganske enkelt om dere skal finne på noe. (kom opp med et par forslag for hva dere kan finne på før du ringer..) og ja du må ringe, ikke skriv melding eller på msn. og så sørger du for at det bare blir dere to og ikke en haug med venner/venninner. så finner dere på et eller annet gøy, kino eller noe slikt er jo standard.

 

og tilslutt er det jo bare og kysse henne farvel så er det gjort. :)

good luck boy.

 

 

edit: typo..

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...