avtrekkeren Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Atari's offisielle tyske sider har akkurat forandret utgivelsesdatoen til 2. Desember... Sjekk det ut her. Er bare litt over en uke siden det ble utsatt fra 19. November til 26. November, og nå ser det altså ut til at det er utsatt nok en uke...
PC^2020 Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Uff trist å høre, jeg gleder meg veldig til dette spillet.. For over 10 år siden satt jeg og spillte Pirates Gold! (på amiga cd32 ). Cden er jo helt ripa i stykker, men jeg fikk tatt backup på pcen, brent det ut igjen. Og nå funker det igjen .. Men men, i steden for å kjøpe det, så kan det jo stå på ønskelista til jul
Bear^ Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Hm, egentlig en gledens nyhet for en slanken pengebok. HL2 kommer jo snart ut, og det må man jo ha. Så nå at Pirats! ikke kommer før i Desember er bare nice, for da kan jeg, som pc^2004, ønske meg det i julegave
tor_erik Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Yes! Da har jeg nok penger etter Half-Life 2 likevel!
avtrekkeren Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 (endret) http://www.atarinordic.com/no/release.asp?...4&period2=31-12 Den norske Atari-siten sier nå 3. Desember Endret 11. november 2004 av KriFos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå