Gå til innhold

Den "STORE" Snus tråden! hvilken snus er best?

kake_fredrik

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja lager denne tråden for å finne ut hva slags snus folk liker der uti den store verden :p jeg liker selv hawken,rödaläka og vanlig general:D

av bleier/porsjon så liker jeg: alle slags catch mini også moca

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har bare smakt General, så derfor blir også svaret mitt General ;):p

Btw, finnes det ikke en slik tråd allerede? :hmm:

å? vet ikke jeg! er veldig kjipt og loke opp gamle tråder da!

jj gennis det er jo det folka har nå til dags? men catch syntes det er litt mer egnet til undom!

Skrevet
Btw, finnes det ikke en slik tråd allerede? :hmm:

Sikkert nok, men med over tre millioner poster er det nesten alltid en nesten tilsvarende en ;)

Sant nok. Tenkte på en som ble laget nå nylig, men fant ut at den var litt annerledes, so keep up the good work, fool ;):dribble:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)

Løs:

1. Ettan

2. Skruf

3. General

4. Grov Snus

5. Petterøes Blå

6. Skoal

7. Göteborgs rapè

8. Røda Lacket

9. Tiedemanns Grønn

Porsjon:

1. Catch

2. Skruf

3. Göteborgs rapè

4. General

5. Mocca

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet

Faen så mye snusprat det skulle være overalt da, synes jeg nettopp leste en annnen snus-tråd :( Er på min 4. sluttedag og jeg har det ikke bra :cry: Er det normalt å bli forbanna sulten og hissig?

For å svare på topic:

Løs: General (Skruf og Ettan er ikke så verst)

Portion: General White

Savner generalen min

- gordito

Skrevet (endret)

INGEN! Snus og røyk er ikke bra! :p

EDIT: Det er stygt å se på folk som snuser... Leppa blir liksom UBER STOR, hvis du først kysser en røyker og så en ikke røyker etterpå så skal du merke forskjell!

Det er jo mange som begynner å røyke sånn i 12 - 16 års alderen fordi de synes det er "kult"! Etter noen år så er det plutselig ikke så kult lenger, fordi du har skjønt hva det kan gjøre med deg. Mamma er legesekretær på Radiumhospitalet, veldig mange av de som dør der i alderen 30 - 35 år dør pga. røyk..

Endret av xerminx
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...