Werable Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Fikk høre i går at Nokia 6630 ikke kommer på markedet før Telenor har godkjent og åpnet det nye UMTS (3G) nettet!! Nokia har jo 3G-telefoner i salg fra før. Er dette fakta?! Vet at 3G skal være på plass i desember i byene, men vi kjenner jo alle Telenor... UMTS-nettet skulle jo vært færdig utbygget i 2002.
Mobilguiden666 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 hmmm...det ble solgt 3 stk på Finn her om dagen...
mckvakk Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 6630 vil være den eneste 3G telefonen i salg her når nettet åpner, mest sannsynlig vil den ha telenorsoftware (utvidet entry?)
genser Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 6630 vil være den eneste 3G telefonen i salg her når nettet åpner, mest sannsynlig vil den ha telenorsoftware (utvidet entry?) hva med 7600? Hvorfor tror du den kommer i branded-versjon? Ingenting som tyder på det, er det vel..?
molna Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Dere får vente å se hva som skjer neste uke...
håvard87 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Nei, nei, nei! Er dette seriøst? Vil ikke ha noe "entry-shit" på mobilen min! Hvorfor må de vente med å selge mobilen bare fordi 3g-nettet ikke er oppe ennå, det er jo bare tull! Håper virkelig dette ikke er tilfellet.
SUPERJANNE Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 (endret) dette er noe av det dummeste jeg har lest! den er jo sendt ut fra nokia igår og butikker kan vel selge den til både telenor og netcom kunder..... HERREMANN DETTE MÅ FINNES UT! Endret 5. november 2004 av jmmk
SUPERJANNE Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Dere får vente å se hva som skjer neste uke... ???????
DoleDuck Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 telebutikken.no har iaf avertert den med NetCom abbonement..
SUPERJANNE Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 ja ikke sant! jeg lurer sååååå på hva Molna mener da!???
Werable Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 telebutikken.no har iaf avertert den med NetCom abbonement.. MPX har avertert denne telefonen siden midten av september, men inntaksdatoen bare blir senere og senere
SUPERJANNE Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 alle vet jo at MPX datoer bare er bullshit da! men når den er SENDT fra finland.....herremann kommer den ikke snart???
Werable Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 alle vet jo at MPX datoer bare er bullshit da! men når den er SENDT fra finland.....herremann kommer den ikke snart??? Plager meg noe jævli også!! Har lastet ned brukermanualen til 6630 og sitter her å venter at den skal komme på markedet!
SUPERJANNE Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 (endret) FEO!!! ....etter nye eposter fra min "kontakt" , så ser det dårlig ut for oss som venter på 6630.......det kan desverre drøye til etter jul ser det ut som. men jeg håper sååå at de tar feil...fikk minnekortet idag og...venter og venter... Endret 5. november 2004 av jmmk
håvard87 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Det er i så fall veldig dårlig nytt for mitt vedkommende... Uansett, sjekk ut denne; http://amobil.no/art.php?artikkelid=11499&side=3 Nederst på siden står det nemlig om Nokia 6630; "Prisen vil ligge på rundt 5500 kroner og telefonen skal være ute i butikkene i løpet av november". Håper virkelig dette er sant!
hanskongen Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jo, jeg skal si meg enig i at det er en fin telefon, og den har veldig mange gode sider.... Men, må man ha ekstrautstyr for å bruke video samtaler? Det er jo den 3G funksjonen de fleste venter på, og det fungerer perfekt med min z1010
Lurifaksen Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Er jo selvfølgelig tøv at telefonen ikke kommer før 3G er åpnet. Telenor har jo ikke monopol på salg av mobiltelefoner i Norge! Men det kan godt være at Telenor selv ikke subsidierer denne telefonen før 3G er på plass.
genser Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Jo, jeg skal si meg enig i at det er en fin telefon, og den har veldig mange gode sider.... Men, må man ha ekstrautstyr for å bruke video samtaler? Det er jo den 3G funksjonen de fleste venter på, og det fungerer perfekt med min z1010 Ja, det må man desverre.
SUPERJANNE Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 men innen 3G og telefoniprisen er etter vanlig folks lommebok, har nok nokia kommet med enda bedre mobil...så akurat det at man trenger stand, er ikke no problem for meg... ingen andre å snakke med i sånn telefoni uansett! telefast er leverandør, de sier en kan vente fra 15 desember og til over jul....de har ikke hørt noe om levering på den.... så jeg tror det blir en "samsungjul" på meg...satt nemlig å venta på E700 ifjor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå