=Erlend= Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) World of WarCraft kjem ut den 23.november i Nord-Amerika, Australia og New Zealand. Håper det ligger i butikkhyllene i Norge og Europa før jul Gleder meg ekstremt mykje til den mmorpg-en! Endret 4. november 2004 av =Erlend=
The_evil_blue_toad Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Har allerede bestillt fra Canada Er det noen som vet om jeg kan spille det fra slutten av november med min versjon fra Canada, eller ser de at jeg er fra europa og må vente?
Bellator Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Er ikke sikker, men noen venner av meg skal bruke proxy server for å få en annen IP, og hvis de trenger en adresse skal de gå inn på yellowpages og skaffe en.
=Erlend= Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 (endret) Trur nok du kan spela det då ja. Forskjellen er vel at du får WOW med amerikansk-engelsk, mens den i europa er britisk-engelsk...........er ikkje heilt sikker. Det må kunne vere slik at folk med amerikanske versjonar kan spela med europeiske versjonar. Edit: OBS Bellator kom visst før meg Endret 4. november 2004 av =Erlend=
=Erlend= Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Forresten, kor lenge varer final stress test?
Bellator Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Niks du kom før meg, men du manglet link så tenkte jeg skulle bidra med det. eningen er at europeiske spillere bare skal spille i europeiske servere og amrikanere i amrikanske. Så egentlig er det ikke meningen at man skal kunne spille på amrikanske servere, det er vel grunnen til at de ikke lanseres samtidig. for mer info: http://www.worldofwar.net/faq/index.php?ak...id=1014&lang=en
cairn Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg vil bare bemerke at Blizzard har IKKE, jeg gjentar, IKKE, bekreftet denne datoen. Jeg vil bli svært overrasket om det kommer ut i løpet av november.
Bellator Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) Jeg vil bare bemerke at Blizzard har IKKE, jeg gjentar, IKKE, bekreftet denne datoen. Jeg vil bli svært overrasket om det kommer ut i løpet av november. Da får vi håpe du blir overrasket Endret 4. november 2004 av Bellator
cairn Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Haha ja, leste akkurat pressemeldingen . Snakker om å bli satt på plass gitt
PantZman Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Menneh.... kjøper jeg amerikanske versionen og spiller på amerikanske servere, kan jeg da bruke samme spillet og spille på europeiske servere når det blir mulig?
Bellator Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 IRVINE, Calif. - November 4, 2004 - Blizzard Entertainment® today announced that its eagerly awaited massively multiplayer online role-playing game (MMORPG) World of Warcraft® will be in stores in North America on November 23, 2004. World of Warcraft will launch simultaneously in Australia and New Zealand, and is planned for release in Korea, Europe, and other countries throughout Asia shortly following. With a monthly subscription, players in these regions will soon be able to experience the epic adventure of the Warcraft® series in an immersive and continually evolving online environment. Stor nå det på blizzard sin hjemme side. Gjør ikke det det offisielt? Tar jeg feil? Link: http://www.blizzard.com/press/040411-street-date.shtml
cairn Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Som sagt, jeg hadde ikke fått med meg de siste timers utvikling i saken, og Blizzard har vært veldig reserverte med å si noe som helst om nårtid det slippes. At de nå går ut med 23. November er mildt sagt overraskende, spesielt med tanke på at det er flere store ting som nå kommer i neste oppdatering. Får håpe at de fungerer som de skal, og at det ikke blir en katastrofelansering med feil og mangler.
Bellator Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Rett før jul. Det er ikke dumt.. Får håpe som du sa at det ikke går ut over mye av spiller gleden.
Blib Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 At Blizzard faktisk gir ut et slkt spill så tidlig er nesten skremmende. Får virkelig håpe at det faktisk er FERDIG, eller at det blir utsatt dersom det ikke er det. Kjekkest hadde det jo vært om det faktisk var ferdig da
Aasgaard Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 At Blizzard faktisk gir ut et slkt spill så tidlig er nesten skremmende. Får virkelig håpe at det faktisk er FERDIG, eller at det blir utsatt dersom det ikke er det. Kjekkest hadde det jo vært om det faktisk var ferdig da Jeg har spilt ferdige spill med langt mer problemer enn betaen. WoW pr. i dag er vel verdt å betale for, og det gjenstår jo i alle fall én stor oppgradering før det går retail.
Blib Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Joda, så langt jeg har spilt selv virker betaen bunnsolid, men jeg er bare lvl5 med diverse chars da Allikevel er det ganske sprøtt hvis Blizzard sier seg ferdig allerede. Er vel ikke mer enn et års tid siden de startet eller?
The_evil_blue_toad Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Joda, så langt jeg har spilt selv virker betaen bunnsolid, men jeg er bare lvl5 med diverse chars da Allikevel er det ganske sprøtt hvis Blizzard sier seg ferdig allerede. Er vel ikke mer enn et års tid siden de startet eller? Håper du mener med beta testing nå. De har GARANTERT holdt på med utviklingen i flerfoldige år, har dessverre ikke ett nøyaktig tall til deg
Blib Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Mja, jeg tror faktisk ikke de har utviklet på spillet så utrolig lenge. I alle fall ikke i forhold til andre Blizzard-spill. Eller er jeg helt på jordet?
Bellator Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 (endret) startet hva? beta testingen?. Spillet begynte blizzard på i slutten av 1999 tror jeg. Endret 4. november 2004 av Bellator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå