pronoob Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 :!: Veldig bra! Legger forøvrig til et gøy screenshot som viser hvor gøy man kan ha det med fysikkmotoren. Lenke til kommentar
re0gr Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 kommer d ut på data???! trodde d bare komm ut på konsoll jeg... KONGE! Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Er ikke spillet sluppet da? Mente det var den 5. November... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Er selve spille sluppet ut da??? eller er det bare demoen?? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Spillet er bra det! Men hvorfor i all verden har de valgt å ødelegge spillet med å ikke la deg gi full gass i svingene når du sladder. Hvis du hører etter så gir ikke bilen gass når du drifter, dette sikkert for å ikke lage spillet for vanskelig, men det stinker jo å bli holdt tilbake av dataen... Like idiotisk som spill som har catch-up funksjon! Jeg virkelig HATER det! Håper Bugbear fixer dette i en patch! Ser at det er flere på det offisielle forumet som også irriterer seg over dette. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Kjempebra grafikk og handling. Men det er et eller annet ved det som jeg ikke liker. Synes det ble litt "useriøst". Men det er sikkert mange som liker det som det er. Lenke til kommentar
CaGe Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Rookie_NO: Dette kan stilles inn i fullversjon har jeg hørt. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 (endret) Rookie_NO:Dette kan stilles inn i fullversjon har jeg hørt. Jeg har hørt det ikke kan det... Selv ikke under "PRO" mode! Endret 7. november 2004 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Kjempebra grafikk og handling. Men det er et eller annet ved det som jeg ikke liker. Sitter nøyaktig med samme følelsen. Vet ikke helt hva som er galt, men jeg likte ikke spillet. Får prøve det igjen og gi det en ny sjanse. Lenke til kommentar
oorzako Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 haha fun, har ventet lenge på dette. *laste ned* Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Spillet er tillgjengelig den 19 November..Hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Spillet er tilgjengelig på nett nå forresten. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) Spillet er tilgjengelig på nett nå forresten. Og i butikkane.... Release date.. Endret 8. november 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Og i butikkane... In the Uk ja. Ikke i norge. Ikke før 19 November. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hva er rekorden deres på hoppgreia? min er 106 meter Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Highjump rekorden min er 114:-) Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 jeg skjønte ikke helt det highjump opplegget.. får bare failed jeg Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Morsom demo Denne skal kjøpes til Xboxen om kort tid! Er stor fan av BugBear som har lagd spillet siden de har lagd et av mine absolutte favorittbilspill noensinne, nemlig Rally Trophy. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 (endret) jeg skjønte ikke helt det highjump opplegget.. får bare failed jeg Du må 'skyte deg ut' av bilen ved å trykke på boost-tasten i rett øyeblikk på rampa. Det står jo rimelig greit forklart når du starter 'øvelsen' da... PS: Har dere lagt merke til at det er mulig å ta enkelte (men dristige) snarveier? Blant annet ved å kjøre igjennom den garasjen ca. midt ute i løypa eller ved å hoppe over noen tømmerstokker nær start/mål-langsiden på skogs/grusbanen? Endret 8. november 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Lasta ned demoen her om dagen. Men den vil rett og slett ikke starte!! Trykker som en gal på .exe fila, men den vil ikke starte...Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå