Gå til innhold

Bush-seier åpner for Hillary Clinton


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Himmel og hav. Kan vi ikke få fryde oss over seieren noen dager, før allverdens skrekkscenarioer begynner å strømme på? ;)

 

Jeg får trøste meg med dette:

- Problemet er at hun har mindre sjanse enn en snøball i helvete til å lykkes, og jeg liker å vinne. Hun vil bli most i Midtvesten. Det er for mange mennesker som ikke tåler trynet hennes, sa en Hillary-tilhenger fra Pennsylvania sist uke ifølge australske Sunday Times.
Lenke til kommentar
Himmel og hav. Kan vi ikke få fryde oss over seieren noen dager, før allverdens skrekkscenarioer begynner å strømme på? ;)

 

Jeg får trøste meg med dette:

- Problemet er at hun har mindre sjanse enn en snøball i helvete til å lykkes, og jeg liker å vinne. Hun vil bli most i Midtvesten. Det er for mange mennesker som ikke tåler trynet hennes, sa en Hillary-tilhenger fra Pennsylvania sist uke ifølge australske Sunday Times.

Hva er så galt med Hillary Clinton?

Lenke til kommentar
Kan ikke sosialister være sterke kvinner?

Hun er ikke sosialist.

 

Er ikke politikken viktigere?

Såklart, men det finnes vel like mange kvinner som er kapable til oppgaven som det er menn?

 

Arnold Schwarzenegger bør bli De forente staters neste president! :thumbup:

Dagen det skjer slutter jeg meg til fjortissene og mobber det amerikanske folks høye redneckfaktor. "Ohh gosh, he's so big - I'm sure he'll catch Bin Laden"

Lenke til kommentar
Hun er ikke sosialist.

Å nei? Hun er i alle fall blant de mest venstredreide i Demokratene, sågar mer venstredreid enn Kerry.

 

Såklart, men det finnes vel like mange kvinner som er kapable til oppgaven som det er menn?

Neppe, men uansett bør man heller velge den beste kandidaten enn å bestemme seg for at det skal være en kvinne.

 

Dagen det skjer slutter jeg meg til fjortissene og mobber det amerikanske folks høye redneckfaktor. "Ohh gosh, he's so big - I'm sure he'll catch Bin Laden"

Hva er galt med Schwarzenegger da?

Lenke til kommentar
Himmel og hav. Kan vi ikke få fryde oss over seieren noen dager, før allverdens skrekkscenarioer begynner å strømme på? ;)

Nei, aldri i verden! :ermm:

Hadde virkelig Amerika valgt en president uten innblanding fra eliten, skulle jeg ikke sagt/skrevet noen ting. Men allerede så tidlig, kan vi med nesten sikkerhet fastslå at valget var "rigget" denne gangen også!

Du bør få med deg at valget i USA ble styrt av de tre fabrikkantene som har fått lobbet til seg utplassering av latterlig usikkre stemmemaskiner (med modemer seff.). TRE/3 FABRIKKANTER, og alle er Bushtilhengere!!

Diebold, Sequoia Voting Systems og E.S. & S.

 

Alle vet vel innerst inne hvor "rettferdig" valget har vært?

Lenke til kommentar
Hun er ikke sosialist.

Å nei? Hun er i alle fall blant de mest venstredreide i Demokratene, sågar mer venstredreid enn Kerry.

Hun er ikke sosialist selv om hun er mer venstredreid enn Kerry.

 

Såklart, men det finnes vel like mange kvinner som er kapable til oppgaven som det er menn?

Neppe, men uansett bør man heller velge den beste kandidaten enn å bestemme seg for at det skal være en kvinne.

Hvorfor skulle det ikke finnes nok av kapable kvinner til denne oppgaven? Klart man skal velge den beste, men tipper at hverken John eller George er de to av de 280 mill. menneskene der borte som er mest kapable.

 

Dagen det skjer slutter jeg meg til fjortissene og mobber det amerikanske folks høye redneckfaktor. "Ohh gosh, he's so big - I'm sure he'll catch Bin Laden"

Hva er galt med Schwarzenegger da?

Han er nikkedukken blandt nikkedukkene. Han passer best som skuespiller og så er han meget god til å drive veldedighet har jeg lest.

Endret av stian-hg
Lenke til kommentar
Hun er ikke sosialist selv om hun er mer venstredreid enn Kerry.

Kerry er jo selv ganske venstredreid. Demokratene har vel knapt vært så venstredreide som i dag siden FDR.

 

Hvorfor skulle det ikke finnes nok av kapable kvinner til denne oppgaven?

Tja, fordi kvinner i mindre grad egner seg til lederstillinger? Fordi kvinner stort sett er sosialister? Men selvsagt, jeg hadde ikke hatt noe imot en kvinnelig presidentkandidat dersom vedkommende faktisk hadde den beste politikken, men det tviler jeg sterkt på kommer til å skje. Jeg holder en knapp på Arnold. :thumbup:

 

Klart man skal velge den beste, men tipper at hverken John eller George er de to av de 280 mill. menneskene der borte som er mest kapable.

Sant nok. Men det har jo litt med hvem som faktisk har en mulighet til å bli valgt òg. Barry Goldwater var for eksempel en meget god kandidat i sin tid, men han var nok for radikal til å bli valgt.

 

Han er nikkedukken blandt nikkedukkene. Han passer best som skuespiller og så er han meget god til å drive veldedighet har jeg lest.

Han har da flere kvaliteter. Han har økonomiutdanning, og har meget fornuftige meninger. Han er ikke like konservativ som Bush på sosiale spørsmål, men mer liberal på økonomiske spørsmål. Det er i alle fall mitt inntrykk.

Lenke til kommentar
Kerry er jo selv ganske venstredreid.

Du kødder, ikke sant?

 

ja, fordi kvinner i mindre grad egner seg til lederstillinger?

 

Løgner og kjønnsfacist.

 

Fordi kvinner stort sett er sosialister?

 

Løgner.

 

Forresten:

 

 

1      (økonomisk og politisk teori om et) samfunnssystem der staten forvalter produksjonsmidlene og fordeler utbyttet

 

2      samfunnsordning der en har forsøkt å gjennomføre sosialisme (1); klasseløst samfunn uten utbytting .

 

Forteller du meg at Hillary Clinton forfekter denne teorien? Du er ikke morsom engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...