Mattlakk Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hvordan Recorder man Cs.. (lage filmer) ?? JEg har prøvd "Record demo" men da blir det bare 101000 bilder.... Også fraps Stopper etter 20 sek elns.. Hva bruker dere ?
Rampage Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Jeg får en demo fil jeg når jeg skriver record....
Mattlakk Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 (endret) Det får jeg å.. men det er en sånn mongo fil som du ikke kan åpne i moviemaker elns :S En .dem fil eller no Endret 3. november 2004 av crawford
brillan Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Nå klikker jeg snart, kan dere ikke søke?!? Finnes sikkert 1313137 tråder om dette. Mange av disse er detaljerte GUIDER.
Newt32 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hvordan lage CS-film i CS 1.5, CS 1.6 eller cs:s
DevN Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Hvordan Recorder man Cs.. (lage filmer) ??JEg har prøvd "Record demo" men da blir det bare 101000 bilder.... Også fraps Stopper etter 20 sek elns.. Hva bruker dere ? Uregistrert Fraps stopper etter 30 sekunder tror jeg, derfor må den registreres. Når den er registrert kan du recorde opp til kapasiteten på disken. Du trykker da F9 (som standard, husker jeg ikke helt feil). Til standard vises det et FPS merke oppe i venstre hjørne også Lykke til. - PS. Jævlig trøtt, så ser nesten ikke hva jeg selv skriver.
Mats1988 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Jeg bruker SK player som du kan få lastet ned her --> www.sk-gaming.com Må regge deg.
DevN Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Jeg bruker SK player som du kan få lastet ned her --> www.sk-gaming.com Må regge deg. SK Player sender kommandoen "startmovie" til CS-konsollen. Derfor utgjør det ingen forskjell å bruke kommandoen i konsollen, eller hake av for dette i SK Player.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå