Gå til innhold

Star Wars Galaxies: Commando..hva er kravene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der er vel ikke riktig kaliber for kendistarr? :p

 

kendistarr skal jo bli jedi så da er det padawan.org som gjelder :roll:

Trodde han skulle ta over galaxen på dag 2 jeg, ser fortsatt ikke noe til det. :p Men men, "may the flamers be with you" eller noe i den dur. Nå er det hvertfall ex-wanabe jedi ;)

Lenke til kommentar
Trodde han skulle ta over galaxen på dag 2 jeg, ser fortsatt ikke noe til det. :p

the big man upstairs trengte 6 dager på skapelselsprosessen....gi meg idet minste ei uke da. :cool:

hehe èn uke på å bli jedi skal godt gjøres =)

Men commando er sagt til å være UTROLIG bra for å grinde ut Force xp

nemlig pga. C22 granatene, hadde jeg visst dette før hadde jeg gjort det sånn.

 

du må nok regne med å spille minst 16 uker etter at du har komt deg inn i "Forcewilders village" før du i det hele tatt kan ta jedi padawan trials

Lenke til kommentar
Jeg er også på Farstar :)

 

Er Commando et bra proffession?

Commando er ikke noe bra i forhold til Rifleman eller Swordsman som er de som faktisk gjøre bra med damage... Rifleman outdmger jo Commando rimelig lett da :roll:.

 

Hadde jeg vært kendistarr hadde jeg gått Master Rifleman/Master Swordsman og noe annet ved siden av. Medic 0040 og Scout 4000 er jo alltids en fin kombo og ha.

Lenke til kommentar
Jeg er også på Farstar :)

 

Er Commando et bra proffession?

Commando er et av de verste professions i hele spillet. Etter at flamethrower ble satt til AP0 i stedet for AP1 er det helt ubrukelig. For melee vil jeg anbefale deg swordsman for PvE eller Pikeman (såfremt du har gode pikes) for PvP. I ranged er det kun rifleman som gjelder.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...