Bandana Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Mye bedre.. Men hva er det tallet øverst til venstre? FPS om jeg ikke tar helt feil.
chil Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 (endret) Men hva er det tallet øverst til venstre? regner med at det er fps'en hans. han bruker vel fraps, hvis jeg ikke tar kjempe feil? stemmer og takk for hjelpa til alle Endret 4. november 2004 av chil
fargoth Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 (endret) Fikk også Samme grafikk i Farcry da jeg hadde et Geforce4MX 440, men etter jeg skiftet til et 6800gt ble grafikken helt overlegen. Forresten, de bombene er ikke runde hos meg heller.. edit: leif og la til bilde Endret 5. november 2004 av fargoth
Veritas_ Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Runde bomber ville nok krevd litt mer ut av systemet tror jeg Mer enn dages maskiner takler.
Blue--Sky Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Det bombene er mye rundere en det der...............Og det er jo ikke noe gjenskinn i grafikken til chil....merkelig. Har ca 750 screens fra spillet (sikker et par tre hundre fra mp da), men har desverre ingen sted og legge ut noen.
Never_Ever Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Det bombene er mye rundere en det der...............Og det er jo ikke noe gjenskinn i grafikken til chil....merkelig. Han har sikkert ikke "aktivert" PS3.0... Dessuten kan man ikke regne med å få alt så jævli rundt og med pene kanter når dere står så nærme objektet dere skal vise...
fargoth Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Han har sikkert ikke "aktivert" PS3.0... Hvordan gjøres dette da?
BareGjest Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg hadde samme problem som deg Chil. Det du gjør er rett og slett å patche spillet, 1.3 er å foretrekke selfølgelig men du fikser grafikken uansett hvilken patch du benytter. Grunnen til at det så jævli ut hos meg er at jeg nettopp hadde bytta fra 4200Ti til 6800 kort. Vet ikke hva som egentlig skjedde, men det hjalp iallefall å patche spillet. ..patch, spill, få bakoversveis.
GeCcO Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 For de som ikke visste det, så er CryEngine mer kompleks og takler mer detaljerte modeller enn 3d motoren som Doom3 bygger på. Det ID Software har vært smarte med er at de har satt sammen banene veldig smart, med henhold til lyssetting/skygge osv. Dette er mulig i CryEngine også, men det ble ikke gjort. Med tanke på Far Cry. Det jeg ser her er at mange dømmer 3d motorer etter et spill som er laget på den respektive motoren, dette blir jo helt feil, siden det helt kommer ann på hva utviklerne har tatt ut av 3d motoren. Bare se på 3d motoren Quake 3 er bygd på, som ble sluppet ut i 1999/2000. Og så et bilde fra Call of Duty, som bruker samme motoren som Quake 3 bruker, riktig nok har utviklerne gjort sine "justeringer". Men uansett, det er den samme motoren, og utviklerne ac COD har som dere ser hentet ut mye mer enn utviklerne av Q3.
Ravn Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Må virkelig si at Gray matter og Infinty Ward har gjort en heidundrenes jobb med den Q3-motoren
Ekorre Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 (endret) Bra du viser ett elendig screenshot fra q3 da gecco. og et "bra" ett fra Call of duty Endret 5. november 2004 av Seserr
Bear^ Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 CryEngien er bra ja, faktisk meget bra når det kommer til åpne områder, men den har også sine svakheter som alle andre engiens. Jeg etter min mening mener at den klarer ikke rommene like bra som den hypermodifiserte utgaven av Q3 engien som er brukt i Doom 3. Om du sier at Doom 3 IKKE har bra grafikk, da lyver du så det renner, for både Far Cry og Doom 3 har en banebrytende bra grafikk og utnytter de dyre skjermkortene våre meget bra. CryEngien og Qradient er 2 motorer som vi kan vente store ting ut av, vis de blir brukt på den rette måten. ID har ikke klart å utnytte engien til Doom 3, noe jeg håper Raven Software klarer når de nå går i gang med SOF3 med den engien, og at Quake 4 også utnytter den rå kraften som finnes i Qradiant motoren. Tenk litt her, tenk om vi kunne kombinere Cryengien sin fantastiske måte å kjøre uteareal, med den rå grafisken kraften som ligger i Qradian
Potetfar Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Unnskyld at jeg går offtopic, men fikk litt lyst til å legge til noe om Quake 3 grafikkmotoren. Den brukes i MoH serien. Det liker jeg ikke, føler at det ikke vil hjelpe meg for mye med en ny PC. Dette spillet bruker Quake 3 engine. Ontopic: Jeg synes grafikken din i FarCry var bra. Tror du må litt framover i tid før det der blir utdatert!
Never_Ever Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Han har sikkert ikke "aktivert" PS3.0... Hvordan gjøres dette da? Sett alle instillingene til det høyeste, Ultra High eller hva det heter. Personelig synes jeg CryEnginge er MYE bedre enn Doom3 motoren på gamlere skjermkort. På mitt geforce4 ser faktisk FarCry veldig bra ut, mens Doom3 går hakkete og det er altfor mørkt.
Ravn Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 CryEngien er bra ja, faktisk meget bra når det kommer til åpne områder, men den har også sine svakheter som alle andre engiens. Jeg etter min mening mener at den klarer ikke rommene like bra som den hypermodifiserte utgaven av Q3 engien som er brukt i Doom 3. Om du sier at Doom 3 IKKE har bra grafikk, da lyver du så det renner, for både Far Cry og Doom 3 har en banebrytende bra grafikk og utnytter de dyre skjermkortene våre meget bra. CryEngien og Qradient er 2 motorer som vi kan vente store ting ut av, vis de blir brukt på den rette måten. ID har ikke klart å utnytte engien til Doom 3, noe jeg håper Raven Software klarer når de nå går i gang med SOF3 med den engien, og at Quake 4 også utnytter den rå kraften som finnes i Qradiant motoren. Tenk litt her, tenk om vi kunne kombinere Cryengien sin fantastiske måte å kjøre uteareal, med den rå grafisken kraften som ligger i Qradian Støtter FarCry Pixel Shader 3.0, det hadde jeg ikke fått med meg...
ttt Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Støtter FarCry Pixel Shader 3.0, det hadde jeg ikke fått med meg... det kom med 1.2 patchen. der kom og ps2.x (hugser ikkje kva nr. det var i forbifarten). og i 1.3 kom hdr støtte, som alle som kan bør prøve ut. hdr støtta er framleis bare i betafasen, men skal virke ganske bra.
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Runde bomber ville nok krevd litt mer ut av systemet tror jeg Mer enn dages maskiner takler. Men de får til runde oljetønner! (det er mere enn de klarer i Doom3) Endret 6. november 2004 av Vultur Gryphus
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Fikk også Samme grafikk i Farcry da jeg hadde et Geforce4MX 440, men etter jeg skiftet til et 6800gt ble grafikken helt overlegen.Forresten, de bombene er ikke runde hos meg heller.. edit: leif og la til bilde Det er litt merkelig.. Jeg opplevde ikke bombene så firkantet?
Ravn Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 og i 1.3 kom hdr støtte, som alle som kan bør prøve ut. hdr støtta er framleis bare i betafasen, men skal virke ganske bra. HRD u say? High Definition Rendering (drar et ord ut av en hatt her). Har er/og gjør dette og hvordan slås det på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå