Gå til innhold

FarCry har dårlig grafikk!? se siste postene mine

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

altså først spilte jeg DOOM3 det synes mange var kjipt å ensformig. Mange syns Farcry var møe bedre. Nå har jeg sotte å spilt Carcry i ca 2 timer å kan ikke si jeg er imponert. Ikke så veldig bra grafikk, særlig ikke inni ganger å korididorer..

nei altså virker som Direc3d motoren mønster spill jeg ikke liker.

Gleder meg til Halflife 2

Mulig det er meg som er rar.

Endret av chil
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
altså først spilte jeg DOOM3 det synes mange var kjipt å ensformig. Mange syns Farcry var møe bedre. Nå har jeg sotte å spilt Carcry i ca 2 timer å kan ikke si jeg er imponert. Ikke så veldig bra grafikk, særlig ikke inni ganger å korididorer..

Ingen vits å dømme et spill etter grafikk, selv om Far Cry er et at de lekreste spillene på markedet. Istedet får å klage etter ca. 10% av spillet så foreslår jeg at du fortsetter en del til. 2 timer, det er vel bare en 3-4 baner eller noe. Historien har vel såvidt startet.

Når ble Direct3D en motor?

Det er det mange som gjør, inkludert meg.

Bare litt ;)

Endret av TCi
Skrevet

Det er direkte flaut å lese hvilke krav enkelte folk har til spill, spesielt i FPS-sjangeren. Jeg har sagt det før og sier det igjen, det burde vært obligatorisk med en eller annen form for grafikk/dataskole som tok deg gjennom grafikkens A-Å, fra C64(eller før) og frem til idag før man i det hele tatt fikk satt fingrene på en pc. Når man faktisk våger å si at "grafikken er ikke så veldig bra" i FC, da har du en av to ting, for dårlig hardware eller en syk utenomjordisk forventing til hva som faktisk er mulig å skape med dagens teknologi.

Eneste påstanden din som er riktig er at du er rar ;)

Skrevet

Dette er det dummeste jeg har hørt på lenge! Større eyecandy faktor på grafikk skal du lete lenge etter! Sett water qualityultra high og gå en tur på stranda, vakkert! Innendørs er ikke desto mindre imponerende! Generatorer, motorer, rustne bomber osv.osv. Man blir full av imponasje..

Skrevet

Dette er det dummeste jeg har hørt på lenge! Større eyecandy faktor på grafikk skal du lete lenge etter! Sett water qualityultra high og gå en tur på stranda, vakkert! Innendørs er ikke desto mindre imponerende! Generatorer, motorer, rustne bomber osv.osv. Man blir full av imponasje..

jeg har på 1600+1280(eller hva det er) Ultra Hige ligger på mellom 60 og 90 FPS å alt er jo egentlig fint. Veldig bra grafikk utendørs men innendørs ser det jo ikke ut. Ser ut som gammal Toom Raider 2 grafikk på PlayStation 1. nei huff!.. kan det være noe galt med spillet mitt?

altså bombene som du skryter av er jo ikke runde engang. Ser fælt ut med rare farger.

Skrevet (endret)

Nå er det en stund siden jeg spilte gjennom Doom3 og veldig lenge siden jeg spilte gjennom FarCry. Når jeg tenker på det, syns jeg faktisk FarCry er en del bedre grafikkmessig. Doom3 har imponerende monstre, eksplosjoner, og liknende, men fysikken er rævva og overflater er grumsete og udetaljerte på nært hold. I FarCry har man mye bedre fysikk, du kan skyte på et plankegjerde så det faller, sklir bortover. Ragdoll på likene osv. Og grafikken utendørs er nydelig! Speilblank vannflate, frosker som hopper bortover, og blomster i alle farger. Innendørs har man svært "virkelighetstro" rustede vegger, kraner, rør osv.

Så det høres rart ut om du sammenligner FarCry-grafikk med Tomb Raider. Gjetter på at det er pga. det BioNor skrev, eller driver/patch-feil i spillet.

Endret av Playmofetish
Skrevet

hva pokker er galt da? fikser Patch på grafikken i spillet? kunne jeg fått en email av en av dere så skulle jeg tatt et Screen shoot og hvist dere hva jeg sliter med :)

Skrevet
hva pokker er galt da? fikser Patch på grafikken i spillet? kunne jeg fått en email av en av dere så skulle jeg tatt et Screen shoot og hvist dere hva jeg sliter med :)

det kan vere så mangt. reknar med at du har prøvd standard ting som nyaste drivarar til skjermkort.

patchen fikser enktelte grafikkproblem.

du kan laste opp bilda her på forumet, så kan alle sjå dei og hjelpe deg med problemet ditt.

kom gjerne med oppsette av maskina di.

Skrevet

Hvordan kan noen med hånden på hjeret si at FarCry sin grafikk er dårlig? (Tydeligvis ikke levd under C64's dager). Spilte FC med alt på medium på mitt gamle skjermkort og ble imponert da, spiller det med alt på Ultra High må og er fyllt med ærefrykt! Grafikken og ikke minst fysikkmotoren er jo hinsides! At FarCry har dårlig grafikk, DEN må du lenger ut på landet med. Det kan være du ikke likte spillet, men ikke kom å skyld det på grafikken.

Skrevet (endret)

veldlagt bilde er det bra grafikk??? Dette er på 1024 oppløsning og alt max på alt annet

min maskinvare:

AMD64 3400

6800NU@GT(nesten i alle fall :)

1GB pc 3200 Ram

Alt i en shuttle

post-183-1099527419_thumb.jpg

Endret av chil
Skrevet (endret)

Vultur Gryphus syns vi har like rådden grafikk begge 2. Mens TCI sin så jo RÅ ut? hva skjer? finnes det forskjellige versjoner av FarCry?

Edit: eller Vultur Gryphus du hadde et hakk bedre enn meg, men fortsatt ikke på langt nær slik TCI hadde det

Endret av chil
Skrevet

Hei,jeg bruker Nvidia Omega Drivers v1.6177 Q, og Farcry patch 1.3.Sammen med 6800gt,og rendering mode står på default.Ellers har jeg satt alt på "fullt"under Basic og Advanced options Anisotropic filtering level 2 og 2x Anti Aliasing.Dette ser bra ut i mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...