Snipershot Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har allt men når jeg går inn på nedlastings siden viser det ikke noen server. Noen som vet hva som skjer? Hvis du har en software basert brannmur kjørende, så kan du skru av den og se om du får opp siden. Jeg får opp siden. Kan laste ned andre ting fra fileplanet men det listes ikke opp servere på world of warcraft beta. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har allt men når jeg går inn på nedlastings siden viser det ikke noen server. Noen som vet hva som skjer? Hvis du har en software basert brannmur kjørende, så kan du skru av den og se om du får opp siden. Jeg får opp siden. Kan laste ned andre ting fra fileplanet men det listes ikke opp servere på world of warcraft beta. åhh..skjønner. Da vet jeg ikke hva som kan være problemet. Har du vært inne på wow sitt eget forum og sett om det er flere som har det problemet ? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Mista downloaden enda engang jeg, selv om jeg brukte Flashget denne gangen.... nekta bare å fortsette, så nå bruker jeg Fileplanets egne download control, men den er så sabla sein, svinger mellom 20-90 kb/s. kommet til 37% så jeg kan vel spille ut på kveldinga:) Kommer til å være på Testserver2, hva med dere? Endret 3. november 2004 av apollox Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Fikk kommet meg til lvl 10 før jeg la meg i går og klarer ikke å vente på å komme hjem igjen fra jobb om 2 timer Jeg valgte selvfølgelig Dwarf Hunter etter å sett den fete(!!) introen. Spiller på Eastern Time, Server: PvP Test 4. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Nå er det like før jeg later som jeg er sjuk og drar hjem Er sinnsykt rastløs her jeg sitter. Nå vil jeg hjem og spille Lenke til kommentar
Snipershot Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Fannt bittorent nedlasting på wow's hjemmesider. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Akkurat fått den ned - korrupt fil. 2.5GB wasted. prøver repair på arkivet, tviler på at det vil funke Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Akkurat fått den ned - korrupt fil. 2.5GB wasted. prøver repair på arkivet, tviler på at det vil funke NEI NEI NEI.. Bruk winzip 9 så skal det virke.. Fikk det samme med winrar!! Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er på testserver 6.. Spillet rocker! Beste mmorpg jeg har vert borti hittil! Mangfoldet er så sykt stort! Quests overalt.. Herligt! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 DAMN! Hvorfor "saboterer" Blizzard for winRAR da? :o Nå går utpakkingen helt fint jo! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er på testserver 6.. Spillet rocker! Beste mmorpg jeg har vert borti hittil!Mangfoldet er så sykt stort! Quests overalt.. Herligt! jeg er enig. Fant fort ut når jeg spilte forrige stresstest at dette er et unikt spill på mange måter, rakk bare å bli lvl21 så jeg har mye igjen å se.... Gleder meg fortsatt noe forferdelig. 42% nå Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Akkurat fått den ned - korrupt fil. 2.5GB wasted. prøver repair på arkivet, tviler på at det vil funke Uff at det går ann å ha så uflaks.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Les litt videre. WinZIP ordnet saken "heldigvis" Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Heisann. Lurer på noe her før jeg signer opp på Fileplanet. Når starter Open Beta, og vil jeg kunne spille det om jeg har en amerikansk prøxyserver adresse? Funker det å registrere seg på fileplanet med Visa Electron? Jeg synes det er litt bortkasta å betale penger for å spille i ei uke bare, så derfor vil jeg gjerne vite om jeg har muligheter til å komme inn på en Open beta. Om jeg ikke har noe som helst mulighet til det, så kommer jeg til å signe opp hos fileplanet. Om jeg kan bli med på Open beta, så er det litt usikkert på om jeg signer opp. Med andre ord - jeg SKAL få prøvd WoW før lanseringen! Vennligst svar fort. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Du trenger ikke en amerikansk proxy for å kunne spille stress testen og open beta. Endret 3. november 2004 av Uderzo Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er du sikker? Mener å ha lest det flere plasser her i tråden at du må ha det? Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Les litt videre. WinZIP ordnet saken "heldigvis" Det var bra.. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Open beta er gratis og så du trenger ikke å registere deg for å spille det. Alle kommer inn i åpen beta. Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er du sikker? Mener å ha lest det flere plasser her i tråden at du må ha det? Du trenger ikke det.. bare bruk din norske adresse. Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Flott! Da venter jeg heller. Noen som vet når Open beta starter da? Endret 3. november 2004 av Zupermartin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå