Gå til innhold

World of Warcraft Final Stress Test and Open Beta

Anbefalte innlegg

Har allt men når jeg går inn på nedlastings siden viser det ikke noen server. Noen som vet hva som skjer?

Hvis du har en software basert brannmur kjørende, så kan du skru av den og se om du får opp siden.

Jeg får opp siden. Kan laste ned andre ting fra fileplanet men det listes ikke opp servere på world of warcraft beta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har allt men når jeg går inn på nedlastings siden viser det ikke noen server. Noen som vet hva som skjer?

Hvis du har en software basert brannmur kjørende, så kan du skru av den og se om du får opp siden.

Jeg får opp siden. Kan laste ned andre ting fra fileplanet men det listes ikke opp servere på world of warcraft beta.

åhh..skjønner. Da vet jeg ikke hva som kan være problemet. Har du vært inne på wow sitt eget forum og sett om det er flere som har det problemet ?

Lenke til kommentar

Mista downloaden enda engang jeg, selv om jeg brukte Flashget denne gangen.... nekta bare å fortsette, så nå bruker jeg Fileplanets egne download control, men den er så sabla sein, svinger mellom 20-90 kb/s.

kommet til 37% så jeg kan vel spille ut på kveldinga:)

Kommer til å være på Testserver2, hva med dere?

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Er på testserver 6.. Spillet rocker! Beste mmorpg jeg har vert borti hittil!

Mangfoldet er så sykt stort! Quests overalt.. Herligt!

jeg er enig. Fant fort ut når jeg spilte forrige stresstest at dette er et unikt spill på mange måter, rakk bare å bli lvl21 så jeg har mye igjen å se.... Gleder meg fortsatt noe forferdelig.

42% nå :(

Lenke til kommentar

Heisann.

Lurer på noe her før jeg signer opp på Fileplanet. Når starter Open Beta, og vil jeg kunne spille det om jeg har en amerikansk prøxyserver adresse?

Funker det å registrere seg på fileplanet med Visa Electron?

Jeg synes det er litt bortkasta å betale penger for å spille i ei uke bare, så derfor vil jeg gjerne vite om jeg har muligheter til å komme inn på en Open beta. Om jeg ikke har noe som helst mulighet til det, så kommer jeg til å signe opp hos fileplanet. Om jeg kan bli med på Open beta, så er det litt usikkert på om jeg signer opp. Med andre ord - jeg SKAL få prøvd WoW før lanseringen! :p

Vennligst svar fort. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...