Gå til innhold

Webshops til å kjøpe spill i!


Anbefalte innlegg

Liker å se litt rundt før jeg eventuelt bestiller spill, og jeg vet selv ikke om så mange webshops som selger spill.

Kom med en liste over de du vet om, og gjerne en erfaring viss du har.

 

www.cdon.com - veldig bra, de sender spilla som brev og det er lav porto og kort leverings tid!

 

www.zpill.no - veldig dårlig, bestilte et spill de mente at de hadde på lager, venta i mange uker og så etterlyste det, så hadde de det ikke på lager, men det kom om en uke, og en uke, og en uke.. til slutt gidde jeg opp.. sist jeg sjekka så var ikke siden oppe en gang. (Bestilte samme spillet hos cdon og fikk det etter 2 dager :))

 

www.zailor.no - ingen erfaring, har sett annonse på IT-avisen

 

www.komplett.no - har nettop begynt å selle spill fra EA games så jeg i dag.. komplett pleier å vere pålitelig da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er WebShopene som jeg har brukt.

 

GamesMix.com har veldig bra kundeservice og er billige på noen spill :thumbup:

 

BestShop -dårlig kundeservice -seine leverignstider. +gratis frakt

 

play.com engelsk så for å ungå toll bestill cder som er under 200kr +billig +gratis frakt

 

Elkjøp utrulig billige på diverse spill f:eks DOOM 3 til kr299

 

Spiderman ikke så mye å si om dem

 

GameZone Lagt inn en bestilling har enda ikke fått varen. bestillte for 2 virkedager siden.

 

Jeg anfefaler gamesmix og play.com på det sterkeste

Endret av CHB3
Lenke til kommentar
Vet noen hvor lang leveringstiden er når man bestiller fra play.com?

Kommer helt an på en del ting :)

 

Hvis de har det på lager, og prisen er under nok 200,- går det vanligvis fra 3 - 5 dager fra du bestiller til du har det. Jeg har i alle fall alltid hatt det i løpet av uken etter jeg bestilte.

 

Dersom prisen er over 200,- blir det en helt annen sak. Da skal varen åpnes, sjekkes og vurderes av posten, og det kan ta opp til 4 uker før du ser snurten av varen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Jeg også gir mine anbefalinger til www.gamesmix.com. De har meget god kundeservice, og leveringstiden er svært god. Spesielt på forhåndsbestillinger er du nesten garantert å få spillet i postkassa på utgivelsesdagen. De har også en svært god og brukervennlig webside som er lett å finne frem på. De har også mange gode tilbud på spill. :yes::thumbup: Har bestillt spill fra Gamesmix mange ganger, og har blitt like fornøyd hver gang.

Endret av Slettet-IBL5Pam9QB
Lenke til kommentar
Neon erfaringer med spiderman.no???Er de trege med å få sendt varene??

Kan ikke si meg fornøyd spiderman, bestilte COD fra dem. De sa de hadde det på lager, noe jeg fikk vite 5dager senere at de ikke hadde og det kunne ta optill 5 dager før jeg fikk det. Når jeg spurte om å få trekke ordern sa de at de hadde bestilt den og at det var forsent. Så det tok 2 uker å få en liten pakke fra de, + at det ikke var veldig billig.

 

ikke fornøyd :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...