Gå til innhold

Bli sunn, step-by-step

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Nå har jeg faktisk begynt på "diett" sånn halvveis. Skal opp i vekt. Trene mye. Følger selvfølgelig oppskriften til selveste Arnold. :)

Skrevet

Stakkars folk. Jeg har ikke penger til å drikke brus hele tiden, og siden jeg er for lat til å handle er det nesten aldri noe av den usunne sorten i kjøleskapet. Jeg er vill etter frukt og grønt, og velger dette over sukkerholdige varer når det skal være.

Ellers er jeg utstyrt med noen rare gener. Jeg legger ikke på meg (1.82 høy, ca. 65 kg), uansett hva jeg gjør. Jeg er ikke akkurat muskuløs, men man får ta det dårlige med det gode. Jeg har røkt en gang (nå nylig), og ettersom jeg bare ble svimmel og trett ser jeg ingen grunn til å sette igang med snus etter dette.

Jeg trener aldri

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Ellers er jeg utstyrt med noen rare gener. Jeg legger ikke på meg (1.82 høy, ca. 65 kg), uansett hva jeg gjør.

Kalles høy forbrenning.

Skrevet
Ellers er jeg utstyrt med noen rare gener. Jeg legger ikke på meg (1.82 høy, ca. 65 kg), uansett hva jeg gjør.

Kalles høy forbrenning.

Jeg lider av det samme :ermm:

Spis mindre måltider, men spis til gjengjeld mye mer hvert måltid.... Da vil forbrenningen minke...

• 3 uker senere...
Skrevet

Høy forbrenning er jo genialt? Er digg å kunne ete som en mann uten å legge på seg, vel? (kan ikke skilte med spes. høy forbrenning selv, men.. )

Har forøvrig begynt på NIMI, og eter sunnere enn før :)

• 2 måneder senere...
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Denne tråden hadde jeg glemt. Har faktisk blitt en hel del sunnere nå. Spiser/drikker ikke sukker osv.

Skrevet

Er med jeg også! :)

Har for høy forbrenning. Er 170 høy og veier 54-55 kg. Har veid det i ca 3 år nå, og vil få synlige muskler i stedet for synlige ribbein.

Skal ut å kjøpe powerball i morgen og for at jeg skal komme dit må jeg sykle ca en halv mil. Div. treningsutstyr har vi hjemme og ingen grunn til å kjøpe nytt.

Men kan ikke slutte å spise halvfet mat pga. jeg må ha noe som jeg kan gjøre om til muskler, men sukker skal jeg trappe ned med.

Skrevet

Jeg hadde som nyttårsforsett å bli sunnere. Det jeg har gjort er:

- Nesten helt kuttet ut kantinemat

- Trappet veldig kraftig ned på junk-food

- Begynt å trene to-tre ganger i uka

- Spiser kanskje mer enn før, men i form av brødskiver og frukt/grønt. Har også mer regelmessige måltider

Problemet er at det ikke virker. Jeg innser at jeg nok må skrenke enda mer inn på kostholdskanten, men utenom at jeg har blitt litt sterkere har treningen hatt dårlig effekt. Jeg trener først en liten halvtime styrke, deretter en halvtime forbrenning.

Jeg er 183 høy, og for øyeblikket ligger vekta på ca 95 kg, det har den gjort i noen måneder nå...

Noen som har tips til hvordan jeg kan effektivisere treningen min? Primært skal jeg ned i vekt, har ganske mye muskler fra før, de er bare litt for godt kamuflert av fett :p

Skrevet (endret)

Etter påskeferien skal jeg kun tillate meg å drikke brus 2,5 dager i uken(fredag-søndag). :)

Snusen slutter jeg ikke med, enda. Jeg trodde det bare skulle være irriterende å være avhengig, men nei, like digg fortsatt :p

Endret av Lungemannen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...