Gå til innhold

Hvilket spill burde jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det spørs jo litt på hva du liker...

1. rome: Total War

2. Battel for Middle Earth

3. Codename: Panserz

dette er noe av det jeg anbefaller, og liker svært godt(har ikke prøvd BfME men regner med at jeg kommer til å like det :p )

Skrevet
Warcraft 3 + The Frozen Throne exp. :love:

Rome: Total War :thumbup:

eller

Battle for Middle Earth når det kommer ut i desember. :dribble:

Må si meg enig i deadly scorpion her. Disse tre spillene er kommer tilmå bli veldig gode.

Skrevet

Hallo!

Jeg syns du burde kjøpe deg Condition Zero eller War craft 3. Det er kjempe brae spill. :D

Har ikke prøvd rome så jeg kan ikke si hva jeg syns om det.

Skrevet
[quote name='^Th0mas^' date='01/11/2004 : 23:07'] Need for Speed Underground 2 blir sikkert en nedtur for mange. Rome Total War er der i mot bra, og snart har vi Half-Life 2. [/quote]
Nedtur, hvorfor det?
Skrevet
Need for Speed Underground 2 blir sikkert en nedtur for mange. Rome Total War er der i mot bra, og snart har vi Half-Life 2.

Nedtur, hvorfor det?

lurer jeg også på.. Vent til hl2 kommer med å kjøpe deg et spill du :yes:

Skrevet

Her er mine tanker om PC-spill... :)

Spill som er kommet ut:

* "Call of Duty" (kanskje vente til det bundles med ekspansjonspakken United offensive) - Et bra, men kort spill

* "Doom 3" ... Det er jo Doom tross alt (husk 1993) :D

* "Rome: Total War" er veldig bra... hvis man har tid til å sette seg inn i det.

Spill som kommer:

* "NFS Underground 2" tror jeg blir et klassisk PS2-spill... Har spilt demoen på PC, men jeg ble ikke overbevist over PC-utgaven. (grafiske feil så nært utgivelse... jaja det er jo tross alt bare en demo). Kommer snart.

* "Medal of Honor: Pacific Assault". Spilte demoen - Blir fantastisk! kommer i nov.

* "Half-Life 2" blir nok veldig bra... hvis du har hardware nok til å få noe glede av det da... Kommer i nov.

* "Vampire: The Masquerade - Bloodlines" blir mitt neste spill (ganske sikkert). Det bruker samme grafikkmotor som HL2, men virker mer meningsfylt enn HL2. Jeg tror det kommet til å få veldig bra karakterer siden alle previews sier det er "a classic in the making...". Hardware kan nok en gang bli et ganske stort krav... Kommer også i nov. (sannsynligvis en dag etter HL2 :!: )

* "Brothers in Arms". 2. verdenskrig etc. Kommer etter jul, men ser veldig bra ut

* "Silent Hunter III" . U-båt spill 2. verdenskrig. Er dessverre utsatt til etter jul, men det tror jeg blir veldig bra.

Håper dette var til noe hjelp.. Det eneste jeg vet er at man skal ha sterk økonomi for å henge med hvis man er som meg som både har PS2 og PC. Måtte jo løpe og kjøpe "GTA: San Andreas" på fredag, og nå kommer snart Vampire og MOH: Pacific Assult... og NFSU2... For et slit :yes:

:w00t:

Skrevet

Football Manager 2005

Joint Operations: Escalation 18 november

Half-Life 2

EverQuest II

Call of Duty: United Offensive

Conflict: Vietnam

dette er spill jeg anbefaler til pc nu og en kort tid framover :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...