Gå til innhold

Hvem vinner valget i USA?


Hvilken presidentkandidat tror du vinner valget i USA?  

154 stemmer

  1. 1. Hvilken presidentkandidat tror du vinner valget i USA?

    • George W. Bush (Republikaner)
      71
    • John Kerry (Demokrat)
      72
    • Vet ikke
      11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dagbladet virker sikre på at Bush vinner ivertfall.

 

Vet ikke hva jeg skal si jeg. Men, amerikanere er jo en del forskjellig fra oss Nordmenn, de setter vel andre ting høyere enn det vi gjør. :hmm:

 

EDIT: en ting er ivertfall sikkert: i disse fire årene skal jeg følge med på utenlandske medier, få med meg hva som egentlig skjer, og ikke sluke all anti - bushen som vi mates med her i Norge.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
EDIT: en ting er ivertfall sikkert: i disse fire årene skal jeg følge med på utenlandske medier, få med meg hva som egentlig skjer, og ikke sluke all anti - bushen som vi mates med her i Norge.

Det du kaller "anti-Bushen" er vel et resultat av at oppegående mennesker ser hvilken politikken denne klovnen fører

Lenke til kommentar

Hva er det som skjer med verden egentlig? For fire år siden var det tross alt USA's idiotiske valgsystem som gjorde at Bush vant (Al Gore fikk flest stemmer). Nå ser det ut til at Bush faktisk både vinner valget og får flest stemmer! :yucky:

 

Og til dere som tror Bush skal klare å bli kvitt terroristene her i verden; en potensiell terrorist blir ikke mindre sur hvis du dreper familien hans...

Lenke til kommentar

Republikanerne har gjort en kjempejobb i og engasjere republikanere til stemmeurnene, noe som etter alt og dømme demokratene ikke har klart. Det ryktes om at det er få unge som har stemt, den gruppe som i hovedsak stemmer på demokratene.

 

Forøvrig så er vel valgdeltakelsen på 60%, Bush har ca 50% av disse stemmene, dvs han har 30%av befolkningen bak seg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...